2014年6月26日 星期四

屈服? 我唔會!

我有D性格真係好硬頸, 有D嘢真係唔洗指意我屈服, 尤其完全不是我錯嗰陣時!

鬧我八婆嗰個仆街佬, 上一張單出貨之後投訴有兩三個紙箱裂開左, 其實只有1488箱啫, 得嗰兩三個紙箱有問題, 我跟本就唔覺得係一個問題! 我打電話去廠叫佢地咪跟緊D囉, 因為個仆街客嘈吖嘛, 爛左嗰D紙箱咪換過個比佢當比佢執藥囉! 同廠講電話先知道, 原來訂紙箱老闆個外甥, 已經唔係第一次紙箱錯size都照收貨!

我同老闆匯報番呢個問題, 更係想佢自己打電話去廠問過究竟啦, 話晒我冇權鬧廠嗰d人, 因為個個都係老闆嘅親戚嚟, 而且呢d嘢, 一定係老闆出口囉!

點不知, 我無啦啦比我老闆鬧左一獲, 佢話既然知道佢外甥跟訂紙箱跟得唔好, 點解我唔去主動攞嚟做, 做多d, 我唔會有問題架, 點解我唔去理去跟!

我當時個心真係諗: 你係唔係痴撚線架!!! 我無啦啦去鬧你個外甥咩??? 佢做左呢個工作十幾廿年, 我點樣無啦啦去話以後唔洗佢去跟我要跟呀!!!

我真係好撚興, 所以我收左線之後send whatsapp比老闆同佢講: 如果你要我去跟紙箱係完全冇問題架! 但麻煩你, 係我接手之前, 你同林生講一聲, 以後訂紙箱呢個工人就完完全全比晒陳小姐去安排!

由嗰日開始, 有咩事我都只係send whatsapp比老闆問, 因為我真係好撚興囉, 直至到今時今日都仲係!

4 則留言:

  1. 對住D皇馬卦真係好煩。。真係唔知佢地開邊飯。又唔知佢地邊排有家事, 影響心情。個個都唔鬧得, 唔話得!!! 爆親鑊都要同佢補!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係好明白, 真係爆親獲都要同佢補!!!

      其實鬧唔鬧得呢樣嘢, 我已經都好婉轉咁直接話佢下次唔好, 因為個客咋晒形, 老闆好唔LIKE, 但最攪笑我雖然叫左佢下次唔好, 但老闆個矛頭係指住我嚟話, 話我好唔搶左佢嚟做囉! 所以我覺得今次擺明係公司冇錢, 我比老闆搵左嚟做發洩對象!

      刪除
    2. 對住呢d無理指責, 有時我同事都會話當人工包左。

      刪除
    3. 人工係包架, 但唔代表我唔可以反抗, 一係你就抄我囉!

      刪除