我有D性格真係好硬頸, 有D嘢真係唔洗指意我屈服, 尤其完全不是我錯嗰陣時!
鬧我八婆嗰個仆街佬, 上一張單出貨之後投訴有兩三個紙箱裂開左, 其實只有1488箱啫, 得嗰兩三個紙箱有問題, 我跟本就唔覺得係一個問題! 我打電話去廠叫佢地咪跟緊D囉, 因為個仆街客嘈吖嘛, 爛左嗰D紙箱咪換過個比佢當比佢執藥囉! 同廠講電話先知道, 原來訂紙箱老闆個外甥, 已經唔係第一次紙箱錯size都照收貨!
我同老闆匯報番呢個問題, 更係想佢自己打電話去廠問過究竟啦, 話晒我冇權鬧廠嗰d人, 因為個個都係老闆嘅親戚嚟, 而且呢d嘢, 一定係老闆出口囉!
點不知, 我無啦啦比我老闆鬧左一獲, 佢話既然知道佢外甥跟訂紙箱跟得唔好, 點解我唔去主動攞嚟做, 做多d, 我唔會有問題架, 點解我唔去理去跟!
我當時個心真係諗: 你係唔係痴撚線架!!! 我無啦啦去鬧你個外甥咩??? 佢做左呢個工作十幾廿年, 我點樣無啦啦去話以後唔洗佢去跟我要跟呀!!!
我真係好撚興, 所以我收左線之後send whatsapp比老闆同佢講: 如果你要我去跟紙箱係完全冇問題架! 但麻煩你, 係我接手之前, 你同林生講一聲, 以後訂紙箱呢個工人就完完全全比晒陳小姐去安排!
由嗰日開始, 有咩事我都只係send whatsapp比老闆問, 因為我真係好撚興囉, 直至到今時今日都仲係!
對住D皇馬卦真係好煩。。真係唔知佢地開邊飯。又唔知佢地邊排有家事, 影響心情。個個都唔鬧得, 唔話得!!! 爆親鑊都要同佢補!!
回覆刪除你真係好明白, 真係爆親獲都要同佢補!!!
刪除其實鬧唔鬧得呢樣嘢, 我已經都好婉轉咁直接話佢下次唔好, 因為個客咋晒形, 老闆好唔LIKE, 但最攪笑我雖然叫左佢下次唔好, 但老闆個矛頭係指住我嚟話, 話我好唔搶左佢嚟做囉! 所以我覺得今次擺明係公司冇錢, 我比老闆搵左嚟做發洩對象!
對住呢d無理指責, 有時我同事都會話當人工包左。
刪除人工係包架, 但唔代表我唔可以反抗, 一係你就抄我囉!
刪除