馮小姐由過年到而家, 直到今時今日都未好番! 差唔多好番, 跟住又嚟過, 上個星期五仲發燒, 攪到我明明星期六唔使番工, 都要同佢掉幫佢頂!
咳、感冒(流鼻涕、鼻塞)基本上佢乜都斉! 自己知自己事, 明知乜都有就帶撚番個mask啦, 我都唔明點撚解走嚟同我講嘢就要除左個mask先嚟同我講, 我唔係年紀大到聽唔7到你講嘢嘛???
尋日放工前, 已經覺得個人有小小攰, 唔知係唔係lai左嘢, 今朝番到公司一陣, 就打左兩個乞嚏! 我一望出去馮小姐個位到, 我番意到佢今日直頭冇帶mask! 我見勢式唔對, 我就係個柜到攞個mask出嚟! 咁啱馮小姐就想入嚟同我講嘢, 我就喝住佢, 同佢講, 等我帶番個mask先好入嚟我房!
佢一見到我咁大反應, 就係到笑! 所以我都唔客氣話佢: "明知自己咳就帶番個 mask啦, 仲係到"野"人!!! 我今朝番到嚟都已經打左兩個乞嚏喇! 大佬, 尋日我已經feel到唔係好妥, 我唔想比你"野"到呀!"
我講完, 馮小姐一定唔會執輸, 佢即刻就話我打乞嚏關佢咩事喎! 佢一講完, 我就即刻話: "唔關你事??? 你又咳又感冒都話唔關你事, 咁關邊個事呀??? 你係咁係到咳, 冇菌架! 你係咁咳呀!!!"
D人真係乞衣到冇人有!!! 你都生左個仔啦, 尋日先同我講完個仔又比個女野到D感冒, 又要出去睇DR, 我而屋企夠有個仔囉, 我唔7想比你野到番屋企呀! 你自己係屋企就帶mask, 番到公司唔帶唔緊要, 唔對住我都唔九理你, 你行入嚟同我講嘢就帶番個死人mask啦, 唔帶之餘仲要係到咳! 我頂係個胃呀!!!