尋日整完晒老爺 d 嘢之後, 同老公出左去黃金買 router!
個router, 上個星期四已經唔得, 真係想唔換都唔得, 因為換 router 又要重申再set 過個cam wireless d 嘢, 好乸煩!
攪左個幾鐘, 呢到又入d data, 嗰到又入d data, 係亂打亂撞, boot過個 route之後, 居然比我攪掂左, yeah!!! 真係勁, 唔讚下自己都唔得!!!
係屋企個desktop到唔需要connect data 線, 都睇到, 即係個wireless ok左, 不過, 唔好咁開心住, 因為幾個鐘頭之後, cam 個 wireless 個signal 又唔著!
真係眼都反埋! 整好個router, 又輪到個cam 唔係好得!!! 露媚!!!
果然煩喎!
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 10:22:00]係呀, 真係真係好很煩架!!!
我永遠都攪唔掂呢啲嘢,所以我真係覺得你好叻...
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 10:23:00]我都唔想攪!!! 係迫住我一定要攪!!! 如果我叻, 就唔會覺得咁叉煩啦!!!
但係你煩得黎成功喎
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 10:58:00]更係未啦, 而家輪到個cam 呀!!!