http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日老爺出殯, 今日上山, d嘢攪完喇! 尋日帶左滕滕去左一陣, 躹左個躬坐左一陣, 就叫亞媽帶佢番屋企喇, 好彩touch wood 都冇咩嘢! 尋日上山, 老公仲話唔使帶埋滕滕去!
張黃紙話老爺下世做番人, 知道都幾開心(雖然做人都幾辛苦), 因為唔使做畜生/落地獄嘛!
老爺, 好行喇, 我地會照顧亞媽架喇!
一路好走[版主回覆03/15/2011 10:21:00]有心! 有心!
一路好走
回覆刪除[版主回覆03/15/2011 10:21:00]有心! 有心!