2011年3月13日 星期日

老爺, 一路好走喇!

尋日老爺出殯, 今日上山, d嘢攪完喇! 尋日帶左滕滕去左一陣, 躹左個躬坐左一陣, 就叫亞媽帶佢番屋企喇, 好彩touch wood 都冇咩嘢! 尋日上山, 老公仲話唔使帶埋滕滕去!


張黃紙話老爺下世做番人, 知道都幾開心(雖然做人都幾辛苦), 因為唔使做畜生/落地獄嘛!


老爺, 好行喇, 我地會照顧亞媽架喇!


 


1 則留言:

  1. 一路好走
    [版主回覆03/15/2011 10:21:00]有心! 有心!

    回覆刪除