http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從滕滕病完嗰輪, 玩左兩個幾三個星期厭食之後, 就開始痴左線喇, 朝早一起身就叫奶奶, 瞓完下午覺一起身又叫奶奶, 仲有時6點幾食完飯, 8點幾就又叫奶奶!
佢而家lunch & dinner, 足足一碗飯&一碟餸, 通通同我車晒佢! 而且未計佢早餐與lunch 之間d包包, 下午瞓醒嗰餐粉, 跟住我地番到屋企食晚飯, 佢都一定要上嚟食幾啖飯&餸! 而且, 見到d包包係枱面, 又話要食!
好明顯佢染上左狂食症!!! 明明之前塊面尖晒, 而家兩嚿肉就出番晒嚟, 仲+埋個大肚腩!
哈哈~同吉仔一樣呀~唔知係咪呢個年紀都係咁既呢?[版主回覆03/08/2011 12:37:00]我唔係識得好多媽咪, 個bb同滕滕差唔多大嘅........, 所以我都唔係好知係唔係同年齡嘅係唔係咁! 不過我怕佢食得多過頭, 個胃仔頂唔順咋, 又或者怕佢生蟲呀!
bb要肥至得意嘛~~~[版主回覆03/08/2011 12:43:00]但係佢成日食嘢, 食到我都驚驚地喎!
好羨慕呀!!!!!!!!!!! 我個仔成日 un g g, 食多啖都食到嘔 ~ 我未生之前成日幻想生個肥肥, 肉霖霖既 bb ga ~ 好可惜我個仔成日都 un g g [版主回覆03/08/2011 12:46:00]如果佢ug gg, 咁不如你睇下佢鐘意食d乜就煮多一兩日比佢食啦! 可能我陀住滕滕嗰時, 只係諗食多d嘢等佢吸收多d, 嗰時一到某個時候就食, 飽唔飽都照食, 總之就想谷行佢, 可能就係咁, 佢就乜都食, 仲要好餵食!
係你食得少啫[版主回覆03/08/2011 12:52:00]我食得少就更架啦, 我要減肥嘛! 不過, 滕滕真係痴架, 連飯連餸加埋成兩碗呀, 跟住仲要飲半杯水! 佢個胃仔有幾大啫!
我陀住阿仔時, 無乜胃口 (我本身對食都無乜大興趣), 但果時我個仔吸收幾好, 生仔前1個月, 我老公叫我唔好再飲媽咪奶粉, 怕太肥,到佢出世時有成 8lb2 ga! 諗住佢會 keep 住肥。但係佢肚風重, 飲奶成日嘔奶, 睇 e生都話無辦法。大個 d 食野都好蠢, 對食物無乜興趣, 好易嘔, 餵到我都驚 ~ 依家再大少少先至有 d 興趣食餅餅 / 包包 / 飯飯。但食多 d d, 又嘔比我睇 ~ 好頭赤 ~ 你個仔咁乖鐘意食, 真係煩小好多! 叻仔![版主回覆03/08/2011 16:04:00]我初初陀嗰幾個月都冇乜胃口架, 不過後嚟就食到喇, 仲越食越有勁, 因為我想BB吸收得多D嘛, 食都DR都叫我停口, 如果唔係好難順產呀 ! 不過因為我預產期兩個星期前係地鐵同人嘈咁跟住嗰晚就生左喇, 所以滕滕出世都係啱啱足月, 得6磅9, 唔順係好重磅囉! 佢出世就得6磅9, 我就輕左廿磅, 但係實際上我就自己就重左廿幾磅! crazy! 不過你個b肯食都算啦, 有d食成個鐘嗰d都好頭痕, 因為食咁耐, d飯都凍晒啦!
吸收快吖嘛[版主回覆03/08/2011 16:05:00]可能男人成日郁唔停!
哈哈~同吉仔一樣呀~唔知係咪呢個年紀都係咁既呢?
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 12:37:00]我唔係識得好多媽咪, 個bb同滕滕差唔多大嘅........, 所以我都唔係好知係唔係同年齡嘅係唔係咁!
不過我怕佢食得多過頭, 個胃仔頂唔順咋, 又或者怕佢生蟲呀!
bb要肥至得意嘛~~~
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 12:43:00]但係佢成日食嘢, 食到我都驚驚地喎!
好羨慕呀!!!!!!!!!!! 我個仔成日 un g g, 食多啖都食到嘔 ~
回覆刪除我未生之前成日幻想生個肥肥, 肉霖霖既 bb ga ~ 好可惜我個仔成日都 un g g
[版主回覆03/08/2011 12:46:00]如果佢ug gg, 咁不如你睇下佢鐘意食d乜就煮多一兩日比佢食啦!
可能我陀住滕滕嗰時, 只係諗食多d嘢等佢吸收多d, 嗰時一到某個時候就食, 飽唔飽都照食, 總之就想谷行佢, 可能就係咁, 佢就乜都食, 仲要好餵食!
係你食得少啫
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 12:52:00]我食得少就更架啦, 我要減肥嘛!
不過, 滕滕真係痴架, 連飯連餸加埋成兩碗呀, 跟住仲要飲半杯水!
佢個胃仔有幾大啫!
我陀住阿仔時, 無乜胃口 (我本身對食都無乜大興趣), 但果時我個仔吸收幾好, 生仔前1個月, 我老公叫我唔好再飲媽咪奶粉, 怕太肥,到佢出世時有成 8lb2 ga! 諗住佢會 keep 住肥。但係佢肚風重, 飲奶成日嘔奶, 睇 e生都話無辦法。大個 d 食野都好蠢, 對食物無乜興趣, 好易嘔, 餵到我都驚 ~ 依家再大少少先至有 d 興趣食餅餅 / 包包 / 飯飯。但食多 d d, 又嘔比我睇 ~ 好頭赤 ~
回覆刪除你個仔咁乖鐘意食, 真係煩小好多! 叻仔!
[版主回覆03/08/2011 16:04:00]我初初陀嗰幾個月都冇乜胃口架, 不過後嚟就食到喇, 仲越食越有勁, 因為我想BB吸收得多D嘛, 食都DR都叫我停口, 如果唔係好難順產呀 !
不過因為我預產期兩個星期前係地鐵同人嘈咁跟住嗰晚就生左喇, 所以滕滕出世都係啱啱足月, 得6磅9, 唔順係好重磅囉! 佢出世就得6磅9, 我就輕左廿磅, 但係實際上我就自己就重左廿幾磅! crazy!
不過你個b肯食都算啦, 有d食成個鐘嗰d都好頭痕, 因為食咁耐, d飯都凍晒啦!
吸收快吖嘛
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 16:05:00]可能男人成日郁唔停!