http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個幾月, 滕滕講嘢真係叻左好多, 好多嘢都真係可以跟到我地口水尾, 尤其係老公講"戇居"呢兩個字, 滕滕一定跟住講"居呀"!
呢幾日老公都係番通宵, 好正常滕滕都會同我瞓, 今朝滕滕一起身, 我見到佢朦住眼"捐"個頭嚟我個頭旁邊, 我正當以為佢未瞓醒之際, 佢無啦啦龍咁大隻眼望住我, 同我講: "起生呀! 起生呀!"
係呢個moment, 原本係到扮瞓緊嘅我, 就忍唔住係到大笑! 個豬仔見到我大笑, 佢又係到學我大笑喇, 跟住就再同我講: "出去! 出去!"
識講咁多嘢就好啦!之前你幾怕佢唔多識講嘢呀,到佢想講嘅時候,一大堆,到時候你就怕煩啦![版主回覆03/30/2011 14:48:00]佢而家先識得講多左嘢咋, 如果再講多d就好喇, 佢地而家講埋d嘢唔咸唔淡, 都不知幾好笑呀 !
哈哈,以後唔洗鬧鐘喇,有叻叻豬豬叫你起身呀[版主回覆03/30/2011 14:48:00]佢驚死你唔起身同佢玩就真呀!!!
識講咁多嘢就好啦!之前你幾怕佢唔多識講嘢呀,到佢想講嘅時候,一大堆,到時候你就怕煩啦!
回覆刪除[版主回覆03/30/2011 14:48:00]佢而家先識得講多左嘢咋, 如果再講多d就好喇, 佢地而家講埋d嘢唔咸唔淡, 都不知幾好笑呀 !
哈哈,以後唔洗鬧鐘喇,有叻叻豬豬叫你起身呀
回覆刪除[版主回覆03/30/2011 14:48:00]佢驚死你唔起身同佢玩就真呀!!!