2011年3月22日 星期二

Thank you~

尋日食完飯, 行左陣街, 番緊屋企嗰時, 隻豬仔都好似好攰咁, 但係入到屋, 比佢拆禮物, 就成個人醒晒喇! 呢d就係滕滕嘅生日禮物喇!


多謝樹樹舅父!



多謝公公、婆婆(警車 & 地鐵)!


多謝筠筠表姐、蕎蕎表姐(學校小巴 & 巴士)!



多謝姨媽!



當然仲有爸B & 媽me啦!



仲有呢4個玩具箱(未到), 就係契E買嘅!



滕滕就固然開心啦, 但係間屋就越嚟越多嘢囉! 


3 則留言:

  1. 我諗你要搵間大啲嘅屋喇~~~
    [版主回覆03/25/2011 14:58:00]我就嚟比人鬧我買到成屋都係嘢架喇!

    回覆刪除
  2. 証明你個仔真係好 like 車!
    借問聲 d 車車係邊度買 ga 呢? 我個仔都好 like 大巴士~
     
    [版主回覆03/25/2011 15:30:00]佢真係一瞓醒就車架喇!
    d車車, 係日本城又有, 係jusco又有! 如果大巴士, 好似jusco嗰d靚d喎, 日本城就唔係成日有大巴士喇, 就算如果有, 都係唔com嗰d, 因為滕滕已經掟爛左一架喇!

    回覆刪除
  3. 唓!!!鬧咪鬧囉,個仔鍾意嘛
    [版主回覆03/25/2011 15:28:00]我見到咁靚, 唔買又唔得喎  !

    回覆刪除