http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日食完飯, 行左陣街, 番緊屋企嗰時, 隻豬仔都好似好攰咁, 但係入到屋, 比佢拆禮物, 就成個人醒晒喇! 呢d就係滕滕嘅生日禮物喇!
多謝樹樹舅父!
多謝公公、婆婆(警車 & 地鐵)!
多謝筠筠表姐、蕎蕎表姐(學校小巴 & 巴士)!
多謝姨媽!
當然仲有爸B & 媽me啦!
仲有呢4個玩具箱(未到), 就係契E買嘅!
滕滕就固然開心啦, 但係間屋就越嚟越多嘢囉!
我諗你要搵間大啲嘅屋喇~~~[版主回覆03/25/2011 14:58:00]我就嚟比人鬧我買到成屋都係嘢架喇!
証明你個仔真係好 like 車! 借問聲 d 車車係邊度買 ga 呢? 我個仔都好 like 大巴士~ [版主回覆03/25/2011 15:30:00]佢真係一瞓醒就車架喇! d車車, 係日本城又有, 係jusco又有! 如果大巴士, 好似jusco嗰d靚d喎, 日本城就唔係成日有大巴士喇, 就算如果有, 都係唔com嗰d, 因為滕滕已經掟爛左一架喇!
唓!!!鬧咪鬧囉,個仔鍾意嘛[版主回覆03/25/2011 15:28:00]我見到咁靚, 唔買又唔得喎 !
我諗你要搵間大啲嘅屋喇~~~
回覆刪除[版主回覆03/25/2011 14:58:00]我就嚟比人鬧我買到成屋都係嘢架喇!
証明你個仔真係好 like 車!
回覆刪除借問聲 d 車車係邊度買 ga 呢? 我個仔都好 like 大巴士~
[版主回覆03/25/2011 15:30:00]佢真係一瞓醒就車架喇!
d車車, 係日本城又有, 係jusco又有! 如果大巴士, 好似jusco嗰d靚d喎, 日本城就唔係成日有大巴士喇, 就算如果有, 都係唔com嗰d, 因為滕滕已經掟爛左一架喇!
唓!!!鬧咪鬧囉,個仔鍾意嘛
回覆刪除[版主回覆03/25/2011 15:28:00]我見到咁靚, 唔買又唔得喎 !