2011年3月7日 星期一

真攪笑~

12月已經話想去電髮, 攪到今時今日, 終於去左喇!


老闆叫我番公司嘟卡先, 咁就可以當我出去做嘢, 就唔使請大假喇, 所以我留左公司一陣就出去! 因為我咁樣出一出去, 始終都要同馮小姐講聲, 當然我唔會同佢講老闆咁樣叫我番左嚟先啦, 所以我就同佢講我請左幾個鐘頭假出去電髮!


馮小姐聽到我話去電髮, 佢就第一時間就話想去電, 仲要係去搵我嗰個師傅電! 之前, 佢同我都係同一間salon, 不過就唔同師傅! 佢嗰個師傅真係堅喇, 第一次同佢電髮就熱到佢個頭起水泡, 打番電話比個師傅, 個師傅居然唔認, 仲要話馮小姐個頭跟本就有瘡, 唔關佢事! 其實比著我, 我唔會再去搵條pk師傅囉, 不過呢個世界好多迷, 因為馮小姐係唔老黎之下都繼續去! 佢話唔好意思唔搵佢, 搵第二個喎!!! 到左唔知第幾次, 馮小姐個頭整左大半, 個師傅就叫馮小姐坐係門口(唔知做乜), 當時馮小姐個頭仲濕架, 而且仲著住salon件衫, 戇九九咁住左係到等, 唔知等乜, 咁門口個receiption 就問馮小姐知唔知仲要做d咩, 既然話得馮小姐戇九九, 佢就更係唔知啦, 所以一問之際, 原來話佢濕dead dead嗰個頭係已經ok喎!!!


自呢次之後, 馮小姐就再冇去嗰間salon喇, 轉移北上, 上大陸電髮!!! 電左一次之後, 就成日同我講好抵好抵, 好似想我同佢一斉北上! oh, sorry, no way!!! 大陸, 我信唔過d人, 更加信唔過佢d用品囉!!!


今日馮小姐聽到我話電髮, 佢又話去喇! 不過我電完番嚟, 佢聽到話加左價, 佢就即刻縮沙,因為佢而家 lone 到連車都要賣埋! 既然咁lone, 我都唔明之前仲咩仲要死撐係私家生啫!


3 則留言:

  1. 死要面,大把日子佢受呀)))
    [版主回覆03/08/2011 12:28:00]佢真係受緊喇!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年3月7日 晚上8:28

    你老細都好愛你 wor!  比你去電髲 ~ 
    我老細話佢個仔病都要返工 => 話我地請病假 ~ 佢真係痴總制! 比埋條命你好唔好!?
    呢個馮小姐真戇九九到不得了 ~ 不過, 佢咁戇, 又好似有 d 可憐, 唉 ~
    [版主回覆03/08/2011 12:56:00]我老闆費事我成日請大假嘛, 好似上年咁就要同我埋單, 因為我已經advance 到2014年喇! 我老闆係非一般老闆嚟, 同d客買左3部 iphone佢都話唔收佢地錢, 就知佢有幾非一般啦!
    馮小姐個人真係好戇居架, 個人又蠢又自私, 得罪左人又唔知, 但係又要死認叻!
     

    回覆刪除
  3. 好好笑呀, 佢係咪低能白痴架!
    [版主回覆03/12/2011 09:59:00]所以我咪話呢個世界好多迷囉!比著我都唔會再有第二次啦!

    回覆刪除