2011年3月31日 星期四

年紀咁大先又再嚟過..........

真無聊!


兩三年前, 我同老公講我真係好想又箍牙, 問過我個牙醫fd, 佢都答過我一次話我跟本可以唔使!


我真係心心不忿, 因為我成世人真係好羨慕人地d牙係好靚好直, 終於兩個星期前去洗牙, 我又再同我個fd講, 我真係好想箍牙!!!


個fd知道我唔死心, 所以佢就建議我整個retainer! 今個星期一, 我攞左個retainer 番嚟喇, 整左落d牙到, 有小小唔習慣, 又有嗰種反胃嘅感覺, 因為上顎嗰塊膠真係好厚, 厚到都好頂下~


今日番工, 行行下自己都係到笑, 三十幾歲人先嚟又整牙, 使唔使咁呀  !


2 則留言:

  1. 整牙無分年齡啫,貪靚亦係女性專利噃~~~話時話,我都想整下箍牙,因為我後面有隻牙凹咗入去,食嘢成日攝住...
    [版主回覆04/01/2011 12:53:00]雖然係冇分年齡, 但係有人一見到我, 就問我仲咩而家先嚟箍牙囉! 老闆仲問我 "乜我而家咁嘅年紀, 都仲可以箍牙咩"!
    如果你冇咩就唔好去箍喇, 因為一箍就成世架喇, 係箍左之後, 成世瞓覺都要帶住個牙套架, 唔係箍晒箍好, 就冇手尾架!

    回覆刪除
  2. 咁架?唔係箍幾年就得架喇咩?
    [版主回覆04/01/2011 14:34:00]箍就箍唔係好耐, 但係箍完一世瞓覺都要帶住個retainer!
    我就係帶住個retainer 瞓覺, 成日發夢都有嚿香口膠係個上顎到, 頂極都頂唔甩, 仲頂到醒左, 之後醒左先醒起係個retainer 嚟!

    回覆刪除