http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
大庭廣眾, 都唔明點解有兩個咁嘅人做埋d咁嘅嘢!!!
從前未生滕滕, 老公只會係屋咁樣對我, 而家? 有左滕滕, 就乜都唔怕!
你老公想點???[版主回覆03/08/2011 12:30:00]佢想聞下佢隻腳有幾嗅囉!
好 sweet 呀 好明顯你老公 o係屋企時更瘋狂, 咀腳板好濕碎, 所以你個仔唔理佢 ~[版主回覆03/08/2011 12:31:00]真係好濕碎架, 因為我係屋企都係一樣, 成日索住佢隻腳架!!!
大庭廣眾,收歛少少好喎~~~[版主回覆03/08/2011 15:05:00]我都覺得係要收小小囉! 我都唔明點解我老公咁都做得出, 又唔係係屋企!
你老公都好意咁喎!我老公就未試過囉!但呢個動作我成日做架![版主回覆03/09/2011 10:38:00]呢個動作, 滕滕已經見怪不怪喇!
hm...咁唔衛生, 教壞細路...@@[版主回覆03/09/2011 14:28:00]好唔衛生咩 ??? 但係真係好好索架!!!
嘩....我食緊餅餅架...即刻吞啖口水...唔係化, 出街真係要收斂少少囉, 如果我見到隔離枱有人咁做...實會打冷陣~[版主回覆03/12/2011 10:01:00]我見到都覺得係街咁做真係有小小過份啦!!!
你老公想點???
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 12:30:00]佢想聞下佢隻腳有幾嗅囉!
好 sweet 呀
回覆刪除好明顯你老公 o係屋企時更瘋狂, 咀腳板好濕碎, 所以你個仔唔理佢 ~
[版主回覆03/08/2011 12:31:00]真係好濕碎架, 因為我係屋企都係一樣, 成日索住佢隻腳架!!!
大庭廣眾,收歛少少好喎~~~
回覆刪除[版主回覆03/08/2011 15:05:00]我都覺得係要收小小囉! 我都唔明點解我老公咁都做得出, 又唔係係屋企!
你老公都好意咁喎!我老公就未試過囉!但呢個動作我成日做架!
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 10:38:00]呢個動作, 滕滕已經見怪不怪喇!
hm...咁唔衛生, 教壞細路...@@
回覆刪除[版主回覆03/09/2011 14:28:00]好唔衛生咩 ??? 但係真係好好索架!!!
嘩....我食緊餅餅架...即刻吞啖口水...唔係化, 出街真係要收斂少少囉, 如果我見到隔離枱有人咁做...實會打冷陣~
回覆刪除[版主回覆03/12/2011 10:01:00]我見到都覺得係街咁做真係有小小過份啦!!!