今日係星期一, 星期一晨早流流, 我就已經火嚟, 原因係家姐打電話嚟!
家姐打嚟講左兩句, 就話佢老公話叫我唔好再比滕滕擒窗花(我家姐個仔, 只係week-end湊個仔番自已屋企, 而佢老公係唔識湊仔, 換條片都唔得, 湊仔又唔係有心得嘅人!), 仲要叫我, 要同滕滕講多幾次唔好擒, 叫我唔好再比滕滕擒!
一聽到我家姐話佢老公話叫我咁, 我就開始火嘢, 所以我就即刻回應番佢, 叫佢老公唔好係到牙刷刷, 佢又唔係湊仔叻過人, 對自己個仔又唔多, 佢未試過d咁樣情況, 就叫佢唔好係到亞之亞draw, 唔係只係講就咁簡單, 唔係只係講一句嘢以為咁容易!
家姐聽到我咁講, 佢就話, 唔係叫一兩次, 係叫我不停咁講, 不停咁講, 係咁同佢講, 同佢地洗腦喎! 佢越講, 我就開始越興, 我話佢之前咁樣擒, 係因為食左d藥, 個人好散, 所以先不停咁攪攪震, 我上個星期四已經開始冇比滕滕食藥啦, 而家都冇咁擒喇!
跟住家姐又再講, 佢睇咩醫生呀, 下次再唔舒服, 就唔好同佢睇呢個啦! 去到呢一刻, 我又再講多一次, 係因為滕滕睇完第一次dr之後退左燒, 跟住再番發燒, 所以dr就開左重d比滕滕食, 食完佢先係咁! 我想問, 個dr知道一個小朋友同一個病再番發, 跟住開藥會開重d係好正常啫, 唔通個dr 開番同一份量比個小朋友食先係正常? 係我個角度, 番發d菌已經係惡左, 咁唔通個dr開重左就唔啱?????
家姐聽完, 佢又再用命令同challenge 嘅語氣同我講, 叫我再唔好比佢擒窗喇, 一見佢擒就即刻抱番佢落嚟! 佢又唔知, 滕滕見個姐姐第一時間抱番佢落嚟, 佢就覺得好開心, 以為個姐姐同佢玩呀, 姐姐越唔比佢擒, 佢就越擒得密! 我冇同佢講啫, 唔代表我冇理吓嘛!
又再講, 我話我已經成日叫滕滕唔好擒架喇, 我晚晚番去指住佢瘀晒嘅豬腳, 又"禁"落去問佢痛唔痛, 痛就唔好再擒, 一晚講九十幾次佢又唔知, 不過, 佢都仍然仲係用命令同challenge 嘅語氣叫我唔好再比滕滕擒囉! 而且仲問我, 佢咁樣嘅情緒, 叫我都係去搵個dr睇下好喎!
所以去到呢一刻, 我頂佢唔撚順, 我同佢講我唔想再講, 我要收線, 我心情唔好, 咁就cut左佢線! 我真係好唔明囉, 仲乜叉嘢講到我好似尤得個仔擒啫, 而家滕滕乜叉嘢情緒有問題呀, 我都話佢食左藥先係咁, 而家都冇乜嘢啦, 只係擒下枱之嘛, 一個兩歲幾嘅小朋友擒枱, 唔撚係都要去搵心理醫生吓嘛! 滕滕係食左藥先不受控制啫, 而家好番晒都冇食藥, 我同佢講叫佢唔好再擒窗, 佢呢幾日都冇擒啦, 乜我個仔咁樣就好撚有問題咩??? 咁我又想問, 如果小朋友或者大人食左藥, 個人燥左, 咁係唔係情緒有問題, 要去睇情緒病吖???
佢個仔冇滕滕咁樣擒嚟擒去啫, 我個仔好動d, 但係佢都有聽我講吖, 佢只係有時係百厭d, 唔撚通就要去睇心理醫生呀??? 成九日就叫我同滕滕睇心理醫生, 都痴撚線!!!