2011年8月21日 星期日

忌水!!!

呢兩日, 都好盡下, 尋日出完街, 今日又去游水!


隻豬仔可能真係忌水架, 因為一落水, 就已經話好驚, 成都揇住佢老豆, 跟住又話要上水搵我! 我叫佢老豆係旁邊逗住下佢, 等佢喊一陣就會慢慢適應, 但係攪左成15分鐘, 連係池邊個亞婆見到都忍唔住, 叫佢挂下挂下雙手, 一斉氹佢呀! 攪左好耐, 豬仔都仲係大叫大喊, d太太亞婆們都話佢真係好驚呀!


唉算啦, 見到咁, 咪過番去bb池囉, 不過去到bb池, 佢都係唔肯坐抵, 死都要企係身, 因為d水過佢心口, 佢就已經驚到飛起喇! 所以之後嘅30分鐘, 全程都係企住嚟玩!


我今次專登撰個泳池係有嘢玩嘅比佢玩, 但係都吸引唔到佢! 咁就死啦, 佢咁怕水, 我怕佢真係好似我咁, 要成廿歲先識得游水囉!


呢兩日滕滕就真係開心到吖, 到左要瞓時候佢都唔願瞓, 佢講話唔要瞓覺呀!


豬仔, 你呢兩日就爽啦, 最慘你個媽me我就真係頭爆喇, 因為我一熱過頭就頭痛, 尋晚食左兩粒止痛藥都還可以, 但係今晚, 食左都止唔到痛, 我怕, 唔知又要痛成兩三日先冇事咋!


 


2 則留言:

  1. 試吓同滕滕穿對手袖等佢覺得安全D
    [版主回覆08/23/2011 11:13:00]我試過買可以坐住係到嗰d 水泡比佢玩, 佢都唔得, 可能因為雙腳掂唔到地, 再加上d水過左心口有水壓, 所以手袖冇嘢揸手, 就應該更加唔得!
    因為佢真係好鬼我鬼驚, 係個泳池到喊到拆天呀!!!

    回覆刪除
  2. 佢驚,你就比個水泡佢嘛
    [版主回覆08/29/2011 11:14:00]更係有水泡啦, 不過佢都仲係驚到癲左呀!

    回覆刪除