2011年8月3日 星期三

好陰公~

我豬仔, 自從開始唔舒服, 食左第一次藥之後唔係好得, DR加重左藥之後, 滕滕就開始痴線, 不受控制!

呢幾日, 佢就係不停咁擒, 跌到雙腳瘀晒!

個心好痛, 唔知幾時先好番, 但係又唔可以唔比藥佢食, 食左就痴得咁交關, DR聽日開始就放大假, 要星期一先開診, 咁我可以點做吖! 因為滕滕真係真係好曵, 今晚番嚟一陣, 佢老豆已經打左佢幾次!

唉~ 豬仔, 你快D好番啦!


3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月3日 下午6:35

    可憐豬仔呀 ~ 佢都唔想曵既 ~ 又要比人打。
    李乃器 e 生 : tel : 23846655   佢好得ga! 不過, 我個仔唔鐘意佢炸。再唔好, 你可以諗諗。
     
    [版主回覆08/04/2011 11:13:00]好吖! 唔該晒你, 我等佢食多兩日藥(只係食咳&化痰), 睇下好唔好番! 其實本身而家呢個都夾隻豬仔架, 不過只係因為佢再發番燒, 所以dr開重左比佢! 又咁啱, 個dr又放假(我都唔明點解個dr成Q日都放假), 攪到半天吊, 藥又未食完(食左嗰一日幾), 唔通又再去睇過咩! 所以我唯有尋日再配多次藥, 咁就只係撰佢未好番嗰D藥水比佢食囉!

    回覆刪除
  2. 啲藥係咪有興奮劑架?!
    [版主回覆08/04/2011 11:09:00]因為佢第一次之後退左燒跟住再番發, 所以第二次dr開重左藥呀!

    回覆刪除
  3. 陰功囉!撞到瘀晒!有無同佢搽 "起療妥" 臭豬撞瘀同跌瘀我都有同佢搽架!
    [版主回覆08/05/2011 11:36:00]屋企冇嘢搽瘀架, 等我又去買番支先, 唔該晒!

    回覆刪除