http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕究竟幾時先好番呀!!!!!!!!! 食左D藥, 佢簡直係好似痴左線咁, 不停咁擒, 不停咁掟玩具, 又咬人, 又用個頭去"HOM"落人到, 而家仲唔使用任何工具, 用腳好似四腳蛇咁啜住個柜嚟上去張枱到, 誓死都要爬到上去為止!
佢好似痴左線咁呀! 我估佢食左藥, control 唔到自己, 所以唔止係佢, 周圍d人個個都反晒眼, 尋日嫲嫲嚟, 今日公公婆婆, 個個都爆住眼咁走呀!
豬仔, 你幾時先好番呀??????
啲藥就快食晒,佢就會正常返架喇[版主回覆08/03/2011 14:31:00]未呀, 仲有咳, 今朝同佢攞多次藥, 如果未好番, 就仲要食多一兩日清清佢!
咁佢究竟係乜病? 仍有發燒? 佢咁樣, 佢自己都好辛苦。我呢個 ee 都肉赤 wor![版主回覆08/03/2011 14:30:00]佢喉嚨發炎, 所以引起發燒呀! 早兩日, 佢都仲講緊個喉嚨仲有痛, 不過我估應該好番緊, 只係仲有小小痛啫~ 你知啦, 喉嚨發炎, 唔食藥唔得架, 一陣又起番燒就仲大獲, 因為d菌會越嚟越惡架嘛!
原來係喉嚨發炎, 快 d 好返啦! 比多 d 水啦。 我個仔呢排都熱氣, 生左粒飛滋, 都要小心小心至得。[版主回覆08/03/2011 23:52:00]比d涼茶亞仔飲下囉!
啲藥就快食晒,佢就會正常返架喇
回覆刪除[版主回覆08/03/2011 14:31:00]未呀, 仲有咳, 今朝同佢攞多次藥, 如果未好番, 就仲要食多一兩日清清佢!
咁佢究竟係乜病? 仍有發燒?
回覆刪除佢咁樣, 佢自己都好辛苦。我呢個 ee 都肉赤 wor!
[版主回覆08/03/2011 14:30:00]佢喉嚨發炎, 所以引起發燒呀!
早兩日, 佢都仲講緊個喉嚨仲有痛, 不過我估應該好番緊, 只係仲有小小痛啫~
你知啦, 喉嚨發炎, 唔食藥唔得架, 一陣又起番燒就仲大獲, 因為d菌會越嚟越惡架嘛!
原來係喉嚨發炎, 快 d 好返啦! 比多 d 水啦。
回覆刪除我個仔呢排都熱氣, 生左粒飛滋, 都要小心小心至得。
[版主回覆08/03/2011 23:52:00]比d涼茶亞仔飲下囉!