2011年8月20日 星期六

一日遊~

今日真係好忙, 食完 lunch就去左個fd到睇佢個啱啱出世嘅bb! 不過好離譜囉, 我個fd竟然唔係到, 叫佢老婆招乎我! 我之前已經同左佢講, 佢係到就更係好d 啦, 但係我真係估唔到佢真係咁忍心唔番嚟喎, 頂佢吖!  因為bb瞓左覺, 所以我就入房睇, 而滕滕亦都好靜心咁望住個bb, 當我話要走(出房)時, 滕滕叫刻大叫一聲: 睇bb呀! 其實之前睇另外朋友d bb, 豬仔已經係咁架喇, 好鐘意見到bb, 又伸手要摸, 又想抱, 係呢一刻, 我真係幾想同佢講, 我都想生多個細佬/妹比你, 不過你老豆未想住呀!


探完bb, 老公就嚟接我地, 因為跟住就入去佢個 fd 到喇! 佢個 fd 真係勁, 生左3個都係仔! 同佢老婆閑談當中, 佢話比我知佢個大仔讀書真係好反眼, 永遠個心都係散, 仲要係冇乜番過嚟! 係學校成日都唔記得攞嘢番嚟屋企, 唔係漏呢樣, 就漏嗰樣, 係邊到唔見又唔記得, 點樣唔見左又唔知, 成日比個女同學仔偷佢d文具又唔多覺, 只係有時留意到, 呢d真係真真正正嘅大頭蝦!


讀書就更係唔再講啦, 個魂魄都唔知幾時番嚟, 好辛苦咁讀識左轉頭又唔記得! 但係唯一一樣叻嘅, 就係打機! 個亞媽話打機轉數就真係快喇, 仲好叻好醒! 仲有二哥, 兩個成日都對決, 而且兩個好啱傾, 因為有共通話題嘛! 呢d真係多得個老豆鐘意打機囉, 因為屋企有4部電視, 其中有三部都有遊戲機陀住架!


個亞媽就更係好無奈啦, 但係可以點! 個老公好好架, 有責任心, 對屋企有擔帶, 又冇其他嗜好, 又唔會成日同d朋友去街, 放工就番屋企, 唯一嘅咪就係打機囉! 


唉~ 點解每個爸爸都有特別之處嘅???



 


1 則留言:

  1. 咁咪同你老公一樣啫
    [版主回覆08/29/2011 11:13:00]差唔多, 一個係電視打機, 一個就上網打機! 我問過我老公, 佢話佢更係唔同喎!
    我跟住答佢: 你話呀!

    回覆刪除