http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今朝一醒左, 我就覺得好重, 原來!
兩隻甲組腳係我身上!
滕滕又樣嘢都係同佢老豆一樣, 就係佢地好鐘意瞓覺嗰時, d 手手腳腳背脊, 是但都有一樣係壓住我! 耐唔耐周不時都會係咁, 唔通呢d就係DNA???
而家滕滕基本上都係同我地一斉瞓喇, 因為我個fd裝修到間房成間都係pink lady咁, 佢個女都唔想番自己房瞓, 同埋再諗深一層, 我真係唔係好介意滕滕同我地一斉瞓囉, 因為一路瞓, 都可以索下佢又瞓下又再索下! 再索多357年可能都未必再有得索!喇...........
都唔係架, 最怕大左佢唔自己訓有排train[版主回覆08/22/2011 15:33:00]而家d小朋友咁早熟, 我估佢8/9歲可能會開始要自己瞓卦~
哈哈
如果你隻腳出埋黎,個構圖就好溫馨喇[F回覆01/01/1970 08:00:00]F
都唔係架, 最怕大左佢唔自己訓有排train
回覆刪除[版主回覆08/22/2011 15:33:00]而家d小朋友咁早熟, 我估佢8/9歲可能會開始要自己瞓卦~
哈哈
回覆刪除如果你隻腳出埋黎,個構圖就好溫馨喇
回覆刪除[F回覆01/01/1970 08:00:00]F