http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
每日放工一入門口, 我都會問滕滕兩個問題! 1.就係今日有冇曵, 2. 就係今日有冇瀨尿!
今晚放工番嚟又唔例外! 因為我係個CAM到見到滕滕今日又擒左上枱面, 所以當我問第一條問題嗰時, 滕滕就答我: 冇!
我用懷疑嘅眼神再問多佢一次, 佢就答我: 有(仲指住張枱)!
豬仔, 算你啦!
都算誠實啦...乖[版主回覆08/11/2011 12:58:00]問多一次佢都肯講, 起碼唔會估估惑惑咁, 所以都算乖仔啦~
乖過我個仔啦! 我個仔只會扮傻唔認 ~[版主回覆08/12/2011 11:42:00]所以其實我覺得佢個性格比較好似應該係率直d!
都算誠實啦...乖
回覆刪除[版主回覆08/11/2011 12:58:00]問多一次佢都肯講, 起碼唔會估估惑惑咁, 所以都算乖仔啦~
乖過我個仔啦! 我個仔只會扮傻唔認 ~
回覆刪除[版主回覆08/12/2011 11:42:00]所以其實我覺得佢個性格比較好似應該係率直d!