2011年8月5日 星期五

回復正常番"小小"~

今日冇比藥水滕滕食, 因為見佢尋晚都冇咩咳!

所以佢今日已經冇咁癲喇, 不過唔好以為冇咁癲就安落晒, 因為佢早幾日擒左咁多嘢嘅功力, 絕不退減, 都係一樣照擒!

咁即係唔可以番轉頭, 唔可以好似以前咁唔攪咁多嘢, 所以我都係注定要接受現實!

我同家姐講滕滕雙腳跌到瘀晒, 家姐居然答我佢個仔都係成日擒, 瘀唔係出奇事! 唔係嘛, 傷痕纍纍都話唔出奇? 家姐話佢個仔都成日整到隻腳左一撻瘀, 右一撻瘀, 跟住我再形容比佢知, 滕滕雙腳真係好瘀下架, 跟住佢就又再講, 佢地跌到咁都係正常事!

佢講到咁, 我都好冇癮再同佢講, 講襯乜, 佢都話佢個仔一早已經係, 唔出奇!

跟住我POST左張相上去FB, 個個睇到都話好似虐兒, 真係瘀得好緊要, 而家姐, 就一句聲都冇出!

有時, 唔知係唔係我敏感, 次次講襯滕滕曵, 佢就多數都會話佢個仔都係咁, 好似佢個仔雖然細個滕滕半歲, 但係佢個仔就已經一早做左, 我滕滕已經遲! 唔通一講有幾曵, 就要鬥一番?!

其實我只係想講滕滕真係好曵同埋曵D咩啫, 我唔係想講滕滕係曵嗰方面有幾高囉~!


2 則留言:

  1. 好咯好咯,終於聽到好消息,滕滕好返喇,你就可以有覺好瞓喇~~~ 你家姐又真係好攪笑喎,下次試下同佢講,我個仔識背乘數表喇,睇下佢點答
    [版主回覆08/06/2011 13:49:00]滕滕有得瞓, 我就有得瞓喇, 最緊要唔好發燒就已經瞓到喇~ 乘數表呢D咁正路嘅嘢, 佢唔會同我"咬", 只係曵呢方面, 佢先同我講佢個仔一早都已經係!

    回覆刪除
  2. 咁戒咗片呢?識擒櫃/窗呢?
    [版主回覆08/08/2011 10:41:00]你都睇到我delet左之前覆你段嘢啦, 你再私人左佢我再同你講

    回覆刪除