2011年8月21日 星期日

Thank you mama!

一路以嚟, 我都要滕滕有禮貌, 每逢比d咩佢, 佢一定都要講 thank you! 所以整下整下, 佢要飲水, 要紙巾, 同埋痾完 V V, 佢都會講: "thank you 媽me!" or "thank you 姐姐!"


上個星期四心血來潮, 見老公放緊大假, 所以我地就同滕滕出去食飯喇! 如常咁比嘢滕滕食完就飲水啦, 跟住我就聽到滕滕同我講: fucking mama!


一聽到, 我就即時問佢咩話啦, 叫佢再講多次, 我又係聽到佢講 fucking mama 喎! 所以我就即刻同老公講話滕滕話 fucking mama 啦, 跟手我又再問多滕滕一次佢講咩!


好彩今次滕滕大聲左同我講: thank you 媽me !


其實起初第一次我聽到滕滕講 fucking mama 嗰時, 我以為佢想講 cooking mama, 不過再諗佢都未識打機, 我地又冇人打機, 點解佢識講 cooking mama 嘅呢, 冇奶油! 所以真係抓爆頭! 不過好彩原來佢係講 thank you mama 啫!


3 則留言:

  1. 如果佢有一日真係講fucking mama, 妳會唔會....................打歪佢個嘴呀??
    [版主回覆08/23/2011 12:12:00]咁到時就真係要認真d教佢喇!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月22日 下午6:39

    要教佢講清楚 d wor ~ 出街比人聽到唔係咁好 wor ~
    [版主回覆08/23/2011 12:13:00]佢平時係講thank you 媽me, 而嗰次可能係餐廳又比較嘈, 再加上佢唔係講媽me而係講mama, 所以應該先聽錯卦~

    回覆刪除
  3. 你教得好好,起碼而家有好多小朋友,我聽唔到佢地講thank you
    [版主回覆08/29/2011 11:39:00]而家D人冇家教嘛! 就算係工人, 都應該講唔該啦, 你對人好, 人地先對你好!

    回覆刪除