2011年8月17日 星期三

強暴~

我屋企成日都有強暴事件發生, 基本上唔日日, 都隔日會出現呢D情況!





每一次, 滕滕都好極力去爭扎, 希望自己能夠脫險, 不過佢太天真喇! 佢跟本逃離唔到佢老豆嘅手指"喇"! 而每次都只可以係到大叫: 媽me呀~ 媽me呀~~ 媽me 呀~~~~~~~


滕滕, 我唔係唔想救你, 不過救得你一時, 唔可以救你一世! 你乖乖地就犯好啦, 因為今次救到你, 再過一陣佢又會再攪你, 所以你比佢啦, 你唔比你老豆佢係唔會心熄架~!


6 則留言:

  1. 希望滕滕好快反抗到喇...遲下俾佢學台拳道呀kakak
    [版主回覆08/18/2011 10:18:00]佢老豆都有講過比佢學, 因為想佢發洩下d精力出嚟, 唔好成日係屋企推郁晒d傢俬!

    回覆刪除
  2. 其實仲咩滕滕咁抗拒呢?哈哈哈
    [版主回覆08/18/2011 10:19:00]個mail得左喇!!!
    佢老豆係梗硬咀佢架, 滕滕唔想比佢咀但係又走唔甩!
     

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年8月17日 晚上8:06

    我覺得好溫馨 ~ 依家唔強佢, 大個無得強 ga la! 強佢! 強佢!!
    [版主回覆08/18/2011 12:36:00]佢老豆成日都話, 而家唔咀, 第日佢大d就唔比你咀, 所以佢而家一定要強咀!

    回覆刪除
  4. haha...滕滕個樣真係好攪笑
    [版主回覆08/18/2011 14:37:00]如果用相機影, 中間嗰張清楚D嘅話, 就仲睇得清楚佢個樣有幾慘同幾唔願意囉  !

    回覆刪除
  5. 好變態咁haha

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2011年8月25日 上午10:11

    好誇呀..............
    [版主回覆08/26/2011 14:51:00]佢老豆真係成日強咀佢, 咀到佢成日叫救命咁济架! (佢未識叫救命, 不過就係咁叫我囉!)

    回覆刪除