2011年8月26日 星期五

赤爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今朝同滕滕去攞完籌睇醫生之後, 就去左老麥到嘆早餐, 點不知就唔記得個牙膠喇!!!

簡直係赤爆左, 因為連埋倒模要成4千8蚊架, 好彩後嚟有電話到話我個模仲係到, 所以齋整打個八折比我喎! 八折都要三千八呀, 赤到入晒肉啦!!!

我到左放工執番d嘢落手袋先記得! 由嗰一刻開始, 個心就乸住咁赤赤痛, 成個人冇晒心機呀!!!

 


2 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2011年8月26日 上午10:58

    你放低咗無囉呀?無啦啦無咗$3800,緊係肉赤啦!我諗我比你更無記性,我未生囝囝前,記性係所有朋友之中係最好的,因為我記每一個朋友的事情都記得清楚,但生咗之後,轉頭已經唔記得啦!
    [版主回覆08/29/2011 11:56:00]嗰個牙膠, 係四千八, 唔係三千八, 因為第一次整, 要整埋個模! 所以我而家都仲赤赤痛緊!!!
    我估, 唔係我同你, 我諗係所有鐘意自己小朋友嘅媽媽, 都好似我地咁, 咁冇記性!
     

    回覆刪除
  2. 你就當破財擋災吧!
    [版主回覆08/29/2011 11:57:00]同你條魚一樣..........我就冇左個牙膠, 你條魚就死左..........
    我唯有當就嚟有嗰6000蚊 cover 番!

    回覆刪除