2011年8月18日 星期四

姣爆~

就嚟開學喇, 我已經開始同滕滕買嘢比佢預備番學用, 好似底衫、白襪、毛巾仔之類!


因為白鞋年頭買左一對, 而家就攞番出嚟比滕滕試下啱唔啱著!


點不知著左上去, 佢不停口咁話好靚吖! 好靚吖!






睇見呢幾張相, 忽然又覺得滕滕又大左喇! 同埋, 點解我個仔咁大個嘅? 佢以前都仲係手抱, 細細粒, 點解而家巨型左咁多嘅???


著左對鞋仔, 就不停咁係咁跑, 仲要成日dum 住對鞋好似好舒服咁~


叫佢除左佢, 佢就答我: 唔要!


3 則留言:

  1. 對"物"洗唔洗咁長呀??
    [版主回覆08/19/2011 12:29:00]我冇話過你知, 佢踢開甲組嘅咩! 你見佢小腿咁堅就知啦  !

    回覆刪除
  2. 咁大個haha....都重好細, 你會唔會追多個?
    [版主回覆08/23/2011 14:37:00]我想呀, 不過我老公就未想住囉~

    回覆刪除
  3. 一個字 : 型!
    [版主回覆08/29/2011 11:12:00]真開心終於見到你出動喇!!!

    回覆刪除