2011年8月26日 星期五

好快喇!

下個星期三就開始番學喇!

因為豬仔日日係屋企真係好無聊~

無時無刻都好無聊~

無聊到著左工人件衫係到玩!


3 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2011年8月26日 上午11:04

    佢係咪係返n1呀?返上午定返下午呀?
     
    佢真係無聊到爆喎!不過都好乖肯自己玩,我個衰囝就咩都要人陪,煩到嘔呀,有無工人幫我做家務,我邊有咁多時間陪你玩先得架!
    [版主回覆08/29/2011 11:51:00]係呀, 番N1呀!
    滕滕都要人陪架, 不過有時都可以行開一陣, 但係都唔可以太耐囉, 因為可能佢地覺得冇安全感呀!

    回覆刪除
  2. 睇你呢幾張相會好明你屋企唔係因為清貧而冇放野係廳...而係有個百厭仔姐
    [版主回覆08/29/2011 11:52:00]佢番學, 要比多成三千幾蚊, 加埋個工人, 每個月最少7千呀, 而家唔清貧, 都就嚟啦!

    回覆刪除
  3. 我都想過一過呢啲無聊生活呀~~~
    [版主回覆08/29/2011 11:54:00]都唔使好耐, 過多廿年, 到時你退休就可以喇! 如果幸福的話, 四十幾就退啦!

    回覆刪除