2011年8月13日 星期六

開心快樂的一天~!

好耐冇打麻雀喇, 大大話話最少都五六年!

今日就約埋去個同學屋企開枱! 打左四圈, 賺左八十蚊, 番屋企打的就有幫補喇!

打左四圈冇打喇, 因為中途滕滕要我抱, 所以打左一陣就停手, 因為覺得自己卦住開心冇理到佢, 所以過完手引就陪番滕滕啦!

去到同學到, 先知原來今日係農曆7月14, 所以係完飯就雞咁腳走!


5 則留言:

  1. 哈哈哈,過咗11:00後走咪7月15日囉
    [版主回覆08/15/2011 10:41:00]但係呢, 都仲係農曆7月嘛~

    回覆刪除
  2. 過咗十五就閂門喇嘛
    [版主回覆08/15/2011 11:05:00]聽聞成個農曆7月都係............!!!

    回覆刪除
  3. 個個唔同,有啲話十五,有啲話一個月,有啲話根本無開...
    [版主回覆08/15/2011 11:30:00]話冇開嗰d, 好過份喎 , 好似佢識人咁, 知道係冇開

    回覆刪除
  4. 因為佢地你基督教
    [版主回覆08/15/2011 11:52:00]不過佢地始終未見過未遇過, 又真係好難講!

    回覆刪除
  5. 七月係特別多事,希望今年沒事沒幹就好了

    回覆刪除