http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
好耐冇打麻雀喇, 大大話話最少都五六年!
今日就約埋去個同學屋企開枱! 打左四圈, 賺左八十蚊, 番屋企打的就有幫補喇!
打左四圈冇打喇, 因為中途滕滕要我抱, 所以打左一陣就停手, 因為覺得自己卦住開心冇理到佢, 所以過完手引就陪番滕滕啦!
去到同學到, 先知原來今日係農曆7月14, 所以係完飯就雞咁腳走!
哈哈哈,過咗11:00後走咪7月15日囉[版主回覆08/15/2011 10:41:00]但係呢, 都仲係農曆7月嘛~
過咗十五就閂門喇嘛[版主回覆08/15/2011 11:05:00]聽聞成個農曆7月都係............!!!
個個唔同,有啲話十五,有啲話一個月,有啲話根本無開...[版主回覆08/15/2011 11:30:00]話冇開嗰d, 好過份喎 , 好似佢識人咁, 知道係冇開
因為佢地你基督教[版主回覆08/15/2011 11:52:00]不過佢地始終未見過未遇過, 又真係好難講!
七月係特別多事,希望今年沒事沒幹就好了
哈哈哈,過咗11:00後走咪7月15日囉
回覆刪除[版主回覆08/15/2011 10:41:00]但係呢, 都仲係農曆7月嘛~
過咗十五就閂門喇嘛
回覆刪除[版主回覆08/15/2011 11:05:00]聽聞成個農曆7月都係............!!!
個個唔同,有啲話十五,有啲話一個月,有啲話根本無開...
回覆刪除[版主回覆08/15/2011 11:30:00]話冇開嗰d, 好過份喎 , 好似佢識人咁, 知道係冇開
因為佢地你基督教
回覆刪除[版主回覆08/15/2011 11:52:00]不過佢地始終未見過未遇過, 又真係好難講!
七月係特別多事,希望今年沒事沒幹就好了
回覆刪除