佢條友仔, 見到咁多利是, 就話: "嘩~好多利是呀!"
前兩年唔拆, 係因為滕滕仲未識咩你利是, 所以唔拆住, 雖然佢今年都仲未係好清楚利是係咩用意, 不過佢就知道係人都會比利是佢!
今年佢識收, 又識問, 所以3歲拆利是嘅決定, 真係冇錯架!
我都係等到滕滕瞓左我先幫佢開利是, 因為費事佢連d錢都"meet"爛埋嘛! 不過, 我冇諗到, 原來一次過拆三年嘅利是, 原來係好攰架!
舊年公司食團年飯, 同尋日嘅開年飯, 都去左食鮑魚餐, 而個餐嘅last, 係有個椰汁燕窩架! 因為個死人會計係食齋, 所以我地個鮑魚餐就冇佢份, 咁老闆就叫佢order左個齋+一碟菜再+一個燕窩!
條八婆會計, 食兩餐都係order左一個"薑汁燕窩", 不過, 可能因為lunch時間, 係尋日餐開年飯時, 間太湖就整左個"薑絲燕窩"比佢! 嘩~D薑絲多到呢!!! 跟本啖啖都有幾條薑絲, 咁點叫人食先, 唔通下下都要夾起咩! 可能就係因為咁多, 所以個八婆會計就忍唔住講出聲, 話好多薑絲, 並唔係薑汁!
佢唔講出嚟就由自可, 我一聽到第一時間嘅反應, 仲要衝住口咁講出嚟: "咁多薑絲, 可以驅風呀!" 講完呢句, 老闆 & 馮小姐都已經係到笑, 而我, 就即刻補番句: "可能見呢幾日天氣凍呀, 所以比多D薑絲, 可以驅寒, 等你冇咁凍!" 雖然我即刻補獲, 費事一陣比老闆話我講說話有骨啦, 點不知老闆就仲笑住不停咁講: 係呀! 多D薑絲, 真係可以驅風架!"
車~ 老闆明知我咩意思架啦, 佢咪又係講埋一份!!!
尋日, 條友仔又唔知放左d咩落口食, 成都成口都係一粒一粒細細粒黑色硬物, 比我罰佢企! 罰完企15分鐘, 我都仲係唔睬佢, 佢就對住本書裏面隻羊錫左一啖之後講: "你乖, 我錫晒你, 你唔好曵, 唔好擺嘢落口口!" 你話係唔係比佢吹脹吖!
今日, 佢冇擺嘢落口喇, 因為佢話: "唔可以擺嘢落口口架, 媽me鬧架!"
係呀, 好似好乖, 不過又第二樣嘢嚟料!
呢張相, 已經冇咁驚架喇, 因為之前一陣, 佢將其中一隻腳申左出窗, 當時我就第一時間打番去鬧佢, 叫佢唔好再擒架喇! 點不知過左一陣, 佢又嚟過!
番到屋企一開門, 我就已經怒啤住滕滕, 跟住就話佢擒窗喇! 佢見眼神唔對, 就開始扁咀喊, 就話唔擒喇!
你估你喊,我就放過你咩???
二話不說, 我就比呢張相佢睇, 跟住就的左佢去罰企扭耳仔! 罰企嗰20分鐘, 佢唔敢唔扭耳仔, 因為佢知道如果佢唔扭耳仔, 就會比我尺好大力咁打手, 所以罰企扭耳仔, 足足罰左起碼20分鐘! 係罰緊呢個過程, 我不斷好惡咁重覆咁鬧佢, 你擒窗咁曵, 叫左唔好擒都唔聽話, 一陣跌左落街點算!!!
好彩個窗出面, 仲有個大手糟咋, 如果唔係, 跌左落街真係唔知點算!!!
往後日子, 我仲要不斷咁重覆訓導佢, 叫佢以後唔好再擒窗! 唉~ 幾個月嚟一次, 都唔知幾時滕滕成定性小小! 只係定性小小啫, 幫幫忙啦, 唔該!!!