http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
即刻攞錢去幫佢買隻長線股收息啦[版主回覆02/02/2012 15:05:29]我都預備買, 不過想等多一陣先, 因為而家升緊!
咁攰, 下次我幫你拆咁d. 順便拎咁d走囉.. ^^[版主回覆02/02/2012 15:05:09]下次.........我都唔會再等多三年先再拆啦, 傻瓜!
我真係忍唔到咁耐, 年年清。不過我買 d 股票唔多得 *.*[版主回覆02/03/2012 15:08:00]我自己嗰d就唔到初十就開左啦! 不過, 滕滕嗰d, 我都有開嚟睇左先, 不過只係唔拆住啫!d股票, 唔係只係你唔得, 我嗰d都唔得, 同埋, 之前跌左咁多, 好多人都唔多得!
攤晒係張床....好dirty囉....[版主回覆02/14/2012 15:14:09]好dirty 咩??? 我又唔覺喎!
即刻攞錢去幫佢買隻長線股收息啦
回覆刪除[版主回覆02/02/2012 15:05:29]我都預備買, 不過想等多一陣先, 因為而家升緊!
咁攰, 下次我幫你拆咁d. 順便拎咁d走囉.. ^^
回覆刪除[版主回覆02/02/2012 15:05:09]下次.........我都唔會再等多三年先再拆啦, 傻瓜!
我真係忍唔到咁耐, 年年清。不過我買 d 股票唔多得 *.*
回覆刪除[版主回覆02/03/2012 15:08:00]我自己嗰d就唔到初十就開左啦! 不過, 滕滕嗰d, 我都有開嚟睇左先, 不過只係唔拆住啫!
d股票, 唔係只係你唔得, 我嗰d都唔得, 同埋, 之前跌左咁多, 好多人都唔多得!
攤晒係張床....好dirty囉....
回覆刪除[版主回覆02/14/2012 15:14:09]好dirty 咩??? 我又唔覺喎!