2012年1月31日 星期二

好HIGH, 不過我就好攰!

初十我都已經等唔到, 今日初九就攞晒滕滕3年嘅利是出嚟喇!







佢條友仔, 見到咁多利是, 就話: "嘩~好多利是呀!"

前兩年唔拆, 係因為滕滕仲未識咩你利是, 所以唔拆住, 雖然佢今年都仲未係好清楚利是係咩用意, 不過佢就知道係人都會比利是佢!

今年佢識收, 又識問, 所以3歲拆利是嘅決定, 真係冇錯架!

我都係等到滕滕瞓左我先幫佢開利是, 因為費事佢連d錢都"meet"爛埋嘛! 不過, 我冇諗到, 原來一次過拆三年嘅利是, 原來係好攰架!

4 則留言:

  1. 即刻攞錢去幫佢買隻長線股收息啦
    [版主回覆02/02/2012 15:05:29]我都預備買, 不過想等多一陣先, 因為而家升緊!

    回覆刪除
  2. 咁攰, 下次我幫你拆咁d. 順便拎咁d走囉.. ^^
    [版主回覆02/02/2012 15:05:09]下次.........我都唔會再等多三年先再拆啦, 傻瓜!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2012年2月2日 晚上8:08

    我真係忍唔到咁耐, 年年清。不過我買 d 股票唔多得 *.*
    [版主回覆02/03/2012 15:08:00]我自己嗰d就唔到初十就開左啦! 不過, 滕滕嗰d, 我都有開嚟睇左先, 不過只係唔拆住啫!

    d股票, 唔係只係你唔得, 我嗰d都唔得, 同埋, 之前跌左咁多, 好多人都唔多得!

    回覆刪除
  4. 攤晒係張床....好dirty囉....
    [版主回覆02/14/2012 15:14:09]好dirty 咩??? 我又唔覺喎!

    回覆刪除