2012年1月10日 星期二

吹脹的老闆!


今日同老闆講, 馮小姐又再一次另到我嘔血! 我真係恐防對住我屋企倆老之餘, 仲要對住馮小姐, 我真係死都死得快D, 因為遲早爆血管!

老闆今次又再一次叫我願諒馮小姐, 因為佢個人蠢到真係冇藥醫, 就算我再話佢, 佢個腦都只係去到嗰個位, 想多都唔得喎! 跟住又話馮小姐而家都40歲啦, 而家D腦退化症, 45歲就開始, 而馮小姐都可能開始有喎! 唔係嘛, 腦退化症就仲番工, 留番係屋企唔好出街啦, 一陣番左工唔識番屋企點算呀!!!

跟住老闆仲話, 叫我當請左個老人家番嚟做! 因為冇理由叫佢嚟做又係我, 叫佢唔好做又係我喎!

天啊!!! 請問我老闆係咩外星人嚟架???

1 則留言:

  1. 你老闆出錢請個飯桶喎
    [版主回覆01/12/2012 12:53:28]佢心地好, 但係我就死得早呢!!!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆01/12/2012 12:49:40]心地好呀 ~
    [版主回覆01/12/2012 11:58:04]我都唔明, 點解佢唔介意請個飯桶囉!

    回覆刪除