2012年1月15日 星期日

對号入座啦, 唔該!

等左成個星期, 終於等到星期五話星期六表叔生日食飯! 等咁耐, 原因係想睇下"有佢冇我"係堅定流!

上次表叔個亞媽, 即係我舅婆, 亦即係我表姐妹個亞嫲生日, 我埋左張單(因為有人好好心, 比我碌卡儲分), 跟住表妹二話不說, 比淨三百幾蚊我, 話徐埋我嗰份, 所以嗰三百幾蚊, 係我都要出錢夾份食飯! 而我, 就好似比人"禁"住嚟屈!

我當然條氣唔順啦, 請我去食舅婆生日飯, 我做左禮, 無啦啦話我都要夾埋一份, 咩道理先!  所以第二日我就打去比出埋呢D屎橋想比少D錢嘅人鬧佢, 呢個就係我表妹!

表妹同日, 打比佢家姐, 同佢家姐講, 以後"有我冇佢"!

好! 我放長對眼等到而家, 都係等尋日咋! "有我冇佢"喎, 放屁啦, 咪又係出嚟! 我講嘢, 仲借D二搭一句咀, 呢D咩人嚟架!

原本我估佢應該係唔會同我有交流, 而我, 亦都唔會因為佢而成餐飯唔出聲, 因為我已經當左佢係透明, 但係, 我估唔到佢會搭左一兩句口!

當日我打佢鬧完佢, 我就即刻係FB到post左話"你拮起個屎忽想點, 我都知, 唔好以為話比人知你改左, 你就當冇嘢, 但係你咩人, 我好清楚!" 而佢, 打到我呢個post, 就即刻delet左我!

所以佢呢d人咁唔知醜, 佢唔使搭口, 諗住當冇嘢, 因為我已經係好睇唔起佢!

1 則留言:

  1. 唓~~~乜佢做人咁核突架?佢出黎有咩痴呢?
    [版主回覆01/16/2012 16:15:15]佢本身個人, 就係鐘意認叻, 有咩事, 就擺人上枱, 咁衰人嗰個就好似唔係佢!

    佢出嚟, 今次冇得黐啦, 佢老豆生日, 佢唔係想我夾埋一份嘛??? 如果唔係我老公要番工, 我一家3口, 再加埋個工人出嚟食佢潻呀!

    回覆刪除