等左成個星期, 終於等到星期五話星期六表叔生日食飯! 等咁耐, 原因係想睇下"有佢冇我"係堅定流!
上次表叔個亞媽, 即係我舅婆, 亦即係我表姐妹個亞嫲生日, 我埋左張單(因為有人好好心, 比我碌卡儲分), 跟住表妹二話不說, 比淨三百幾蚊我, 話徐埋我嗰份, 所以嗰三百幾蚊, 係我都要出錢夾份食飯! 而我, 就好似比人"禁"住嚟屈!
我當然條氣唔順啦, 請我去食舅婆生日飯, 我做左禮, 無啦啦話我都要夾埋一份, 咩道理先! 所以第二日我就打去比出埋呢D屎橋想比少D錢嘅人鬧佢, 呢個就係我表妹!
表妹同日, 打比佢家姐, 同佢家姐講, 以後"有我冇佢"!
好! 我放長對眼等到而家, 都係等尋日咋! "有我冇佢"喎, 放屁啦, 咪又係出嚟! 我講嘢, 仲借D二搭一句咀, 呢D咩人嚟架!
原本我估佢應該係唔會同我有交流, 而我, 亦都唔會因為佢而成餐飯唔出聲, 因為我已經當左佢係透明, 但係, 我估唔到佢會搭左一兩句口!
當日我打佢鬧完佢, 我就即刻係FB到post左話"你拮起個屎忽想點, 我都知, 唔好以為話比人知你改左, 你就當冇嘢, 但係你咩人, 我好清楚!" 而佢, 打到我呢個post, 就即刻delet左我!
所以佢呢d人咁唔知醜, 佢唔使搭口, 諗住當冇嘢, 因為我已經係好睇唔起佢!
唓~~~乜佢做人咁核突架?佢出黎有咩痴呢?
回覆刪除[版主回覆01/16/2012 16:15:15]佢本身個人, 就係鐘意認叻, 有咩事, 就擺人上枱, 咁衰人嗰個就好似唔係佢!
佢出嚟, 今次冇得黐啦, 佢老豆生日, 佢唔係想我夾埋一份嘛??? 如果唔係我老公要番工, 我一家3口, 再加埋個工人出嚟食佢潻呀!