2012年1月12日 星期四

好滿足~


而家有得淘, 真係好開心, 因為就連日常生活嘅家品, 都可以慢慢搵, 搵到啱為止, 最重要, 就係唔使出街! 因為出街, 就會阻我D時間係屋企, 唔使浪費晒我同滕滕寶貴嘅timing!

只要唔係好核突而有用, 我都會買!

過份! 呢個牙刷卦, 只係RMB2.8




呢個mouse pad, 又係過份, 只係RMB2.99(咁啱本身個mouse pad, 都已經比滕滕一分為二)



呢個筆筒, 又係過份, 只係RMB5.8!







而呢個, 本身係放係枱面嗰d擺嘢嘅盒仔, 但係我見佢細細個, 不如貼係牆到裝信啦! 咁就得左喇, 只係RMB2.9!


呢個要嚟放長boot 嘅鞋盒嚟, 亦都只係RMB8.8!


呢兩個CD套, 簡直係過份, 因為可以裝到80隻CD, 我已經唔係第一次買, 發現D quality真係冇得彈, 因為係出面買, 樣衰極20個裝或者30個裝都要成廿蚊, 咁呢個, 真係離晒譜, 因為只係RMB13/個!!!


呢個廁紙套, 其實唔係必要, 因為廁紙可以放係枱面, 不過想慳D位, 咁買埋囉, 因為都係RMB7.2之嘛!

 
呢個"long"冷衫架, 都唔係貴, 只係RMB8.8! 


呢個杯蓋, 都痴線架, 因為RMB4.8咋!



另外, 我仲買左衣夾、卦tie架 洗衫袋、扎頭髮象筋、衫領刷、百潔布、磨腳石、小形暖水袋!

雖然計埋運費, 都係可能平過HK小小, 不過起碼唔使出街, 車錢都慳唔少!

所以今個年尾, 真係滿足晒我個心寧喇!

1 則留言:

  1. 嘩~~~個long衫架好得!!!讚好!
    [版主回覆01/16/2012 16:44:35]係呀, 起碼d 冷衫唔會起角, 又唔會long起而拉長呀!

    回覆刪除