而家有得淘, 真係好開心, 因為就連日常生活嘅家品, 都可以慢慢搵, 搵到啱為止, 最重要, 就係唔使出街! 因為出街, 就會阻我D時間係屋企, 唔使浪費晒我同滕滕寶貴嘅timing!
只要唔係好核突而有用, 我都會買!
過份! 呢個牙刷卦, 只係RMB2.8
呢個mouse pad, 又係過份, 只係RMB2.99(咁啱本身個mouse pad, 都已經比滕滕一分為二)
呢個筆筒, 又係過份, 只係RMB5.8!

而呢個, 本身係放係枱面嗰d擺嘢嘅盒仔, 但係我見佢細細個, 不如貼係牆到裝信啦! 咁就得左喇, 只係RMB2.9!

而呢個, 本身係放係枱面嗰d擺嘢嘅盒仔, 但係我見佢細細個, 不如貼係牆到裝信啦! 咁就得左喇, 只係RMB2.9!
呢個要嚟放長boot 嘅鞋盒嚟, 亦都只係RMB8.8!
呢兩個CD套, 簡直係過份, 因為可以裝到80隻CD, 我已經唔係第一次買, 發現D quality真係冇得彈, 因為係出面買, 樣衰極20個裝或者30個裝都要成廿蚊, 咁呢個, 真係離晒譜, 因為只係RMB13/個!!!
呢個廁紙套, 其實唔係必要, 因為廁紙可以放係枱面, 不過想慳D位, 咁買埋囉, 因為都係RMB7.2之嘛!
呢個"long"冷衫架, 都唔係貴, 只係RMB8.8!

呢個杯蓋, 都痴線架, 因為RMB4.8咋!
另外, 我仲買左衣夾、卦tie架 洗衫袋、扎頭髮象筋、衫領刷、百潔布、磨腳石、小形暖水袋!
雖然計埋運費, 都係可能平過HK小小, 不過起碼唔使出街, 車錢都慳唔少!
所以今個年尾, 真係滿足晒我個心寧喇!
嘩~~~個long衫架好得!!!讚好!
回覆刪除[版主回覆01/16/2012 16:44:35]係呀, 起碼d 冷衫唔會起角, 又唔會long起而拉長呀!