已經食緊第二次藥喇, 都仲係未好, 而且條氣由尋日下午開始開始有d速速地!
食左藥, 個人好鬼死high, 乜都上唔到心, 唔知想點.............
今晚決定去睇過另外一個醫生, 希望快d好, 因為我好耐冇錫過滕滕喇!!!
已經食緊第二次藥喇, 都仲係未好, 而且條氣由尋日下午開始開始有d速速地!
食左藥, 個人好鬼死high, 乜都上唔到心, 唔知想點.............
今晚決定去睇過另外一個醫生, 希望快d好, 因為我好耐冇錫過滕滕喇!!!
今個星期日同下個星期一都bkg左時間去同滕滕影相!
雖然佢隻豬腳就嚟好番, 不過我尋晚番到嚟, 就見到佢塊面瘀左喇!!!
一見到我就即刻問個工人咩事啦, 佢話滕滕朝早起左身之後, 係張床到跳, 跳跳下撞左個床pan到喇, 跟住就豪哭喇! 係呢個moment, 個仔係房到豪哭, 老公一d都聽唔到, 好似死豬咁瞓到
瘀左嗰個位都唔係好緊要, 不過始終都有小小色架嘛, 咁今個星期日點去影相啫!
今日番嚟仲黑左小小, 咁點呀, 我都唔知點呀, 改唔改期呀???
滕滕豬, 你唔好咁百厭啦, 跳還跳嘛, 都唔好跳到痴左線啦, 你而家塊面瘀左, 好似比人打咁呀, 唉, 隻豬腳都未好晒又撞到, 睇見你咁樣, 係唔係想痛死我呀!
因為明晚約左個朋友去買相機, 所以今晚見咁早, 所以就預備定星期四晚dinner 嘅嘢, 因為有契妹入嚟同滕滕慶祝birthday!
我已經攞左個大個嘅環保袋去, 所以就好貪心咁買左8罐可樂, 4pack 紙包飲品, 同埋加加埋埋有成78罐罐頭! 因為實在太重, 未放晒d嘢入去個環保袋到, 個袋已經發出左d爆線聲, 所以唔想攞車仔都唔得!
而家百佳d車仔我諗已經全部都好似jusco咁係加個籃上去, 其實佢換左呢d車仔, 係好推過舊款嗰d, 因為比較輕巧.....如果係supermarket裏面用! 不過, 可惜我今次要借番屋企, 因為我實左買左太多嘢喇!
首先架車仔對前輪係比後面對輪係比較埋, 而街嘅地下係一舊舊大磚, 所以係我推緊架車之際, 突然click 到其中一舊高左嘅磚, 跟住架車仔就向前反, 而我就差d跟埋一斉仆, 雖然係差d, 但係上5寸下5寸嗰個位就已經踢到架車仔到!