http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
比佢郁動下咪仲好[版主回覆03/17/2010 10:31:00]佢呢d唔係叫郁動,係叫百厭呀~
有咩分別?[版主回覆03/17/2010 12:50:00]更係有啦, 郁下郁下, 只係限於真係郁下, 唔會不停咁擒, 不停咁攪, 不停咁爬, 不停咁走! 而呢d就叫做百厭喇!
咁比佢百厭下吖[版主回覆03/17/2010 17:22:00]佢開始已經百厭左喇, 所以係隔離屋住嘅, 都聽到我地會不停咁叫 "軒軒!", "NO呀, 軒軒!" , "軒軒呀!" ...........
哈哈,隔離屋應該好頭痛[版主回覆03/17/2010 17:51:00]我比佢隻死人狗煩左我咁多年, 我呢d只係碎料嚟架啫!
都好過我隻臭豬郁都唔願郁,佢家下有個新朵 … hea 爆[版主回覆03/18/2010 00:29:00]男仔同女仔嘅分別, 應該係咁樣, 因為佢而家真係冇時停, 我成日同佢講: "好啦, 我地又玩啦, 由天光玩到天黑, 由起身玩到瞓覺啦!"
比佢郁動下咪仲好
回覆刪除[版主回覆03/17/2010 10:31:00]佢呢d唔係叫郁動,係叫百厭呀~
有咩分別?
回覆刪除[版主回覆03/17/2010 12:50:00]更係有啦, 郁下郁下, 只係限於真係郁下, 唔會不停咁擒, 不停咁攪, 不停咁爬, 不停咁走! 而呢d就叫做百厭喇!
咁比佢百厭下吖
回覆刪除[版主回覆03/17/2010 17:22:00]佢開始已經百厭左喇, 所以係隔離屋住嘅, 都聽到我地會不停咁叫 "軒軒!", "NO呀, 軒軒!" , "軒軒呀!" ...........
哈哈,隔離屋應該好頭痛
回覆刪除[版主回覆03/17/2010 17:51:00]我比佢隻死人狗煩左我咁多年, 我呢d只係碎料嚟架啫!
都好過我隻臭豬郁都唔願郁,佢家下有個新朵 … hea 爆
回覆刪除[版主回覆03/18/2010 00:29:00]男仔同女仔嘅分別, 應該係咁樣, 因為佢而家真係冇時停, 我成日同佢講: "好啦, 我地又玩啦, 由天光玩到天黑, 由起身玩到瞓覺啦!"