呢兩日, 滕滕已經開始自己試行, 都行到兩步, 第三步就跌喇, 係第三步跌落嚟嗰時, 佢個樣好開心, 又好驚訝, 因為好似佢都覺得好興奮, 因為佢就嚟識行嚟!
不過, 食粥仔就油麻地喇! 因為個工人已經開始左比d杰d嘅粥仔佢食, 但係佢每食一啖就反胃一下, 好似唔想食同好難食咁! 我問個工人佢係唔係整左d粥仔杰左之後佢就係咁, 個工人就話一時時, 但係係上個星期六同日, 我餵佢, 佢已經係咁, 所以我諗滕滕應該係唔係好鐘意食d咁杰嘅粥仔!
但係有次比少少飯佢食, 佢都鐘意喎, 所以唔通滕滕要開始食飯???
咁比返啲稀少少嘅粥比bb食啦
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 10:40:00]而家諗緊想比爛飯佢試下食呀, 不過星期六已經講左, 叫佢煮番稀d喇!
杰粥好難頂架, 直接煮爛飯喇~
回覆刪除熙熙又係食一啖杰粥反一下胃, 每食一啖都想嘔咁, 有時仲有D眼水係眼框架, 好辛苦咁, 之後我都冇俾佢試喇~
[版主回覆03/08/2010 11:07:00]星期六我已經同左個工人講左喇, 叫佢煮番d粥稀d呀, 因為佢食一啖就反一啖, 好似好辛苦咁呀(睇見佢又好好笑喎)!