今晚契妹入嚟同滕滕預祝 1 歲生日!
睇下滕滕個樣就知佢唔知我地係到做緊咩啦, 不過唔知出年會唔會知道呢?
契e 買左個車車cake、外套、口水牌同埋一對波鞋比滕滕, 又買左個吊咀比我, 老公問契妹仲咩買禮物比我喎?!
仲使問!!! 更係啦, 因為我生得滕滕咁辛苦, 所以契妹買埋禮物比我囉!
你睇下, 你睇下, 老公, 點解你咁冇心肝架!
呢個豬仔仲懵成成, 吹蠟燭又唔知, 吹左都唔知!
契e好快d結婚喇, 因為滕滕出年想收你地封利是呀!
呢d就係契e送嘅禮物喇!
著左上身, 睇下幾靚仔, 最緊要就係唔好仲似爸b個樣咁, 一個懵樣嘛!
係唔係成個運動健將咁呢!
我驚我聽日無時間入黎,所以而家同BB講聲 : 生日快樂,祝快高長大,身體健康,精乖伶俐
回覆刪除[版主回覆03/14/2010 01:30:00]多謝多謝! 承你貴言!
happy brithday ^^ 祝滕滕快高長大,聰明伶俐,身體健康 ^^
回覆刪除[版主回覆03/16/2010 00:06:00]多謝多謝 !