尋晚去左愉景, 因為老公終於都得閑去睇要買嘅bb車喇, 所以去探完豆鼓表弟之後, 我地就落愉景買嘢同食飯!
因為家姐叫我幫佢買支排氣管, 所以我就算便買左個杯仔比滕滕!
番到嚟, 望住隻杯仔, 我發現個仔好似又大個左咁.........而家已經用杯飲水喇!
時間真係過得好快, 好似係冇幾耐之前, 佢都仲係我個肚入面, 好似又過左冇幾耐之後, 佢就自己開始食粥仔, 又好似冇幾耐之後, 佢就開始學爬...........到左而家, 佢就開始用杯飲水, 好似我地大人咁.........!
睇住個仔一日一日咁大, 真係有d唔捨得, 唔想佢大得咁快, 但係又好矛盾, 因為好開心睇住佢大得咁快!
熙熙唔肯飲呀, 次次啜2啖就嗌救命要走喇!~~
回覆刪除[版主回覆03/25/2010 14:24:00]其實對佢地嚟講應該係好新奇架喎........!
我想隊冧yahoo, 煩能到呀!!!
回覆刪除熙熙唔肯飲呀, 次次啜2啖就嗌救命要走喇!~~
yahoo又想點呢?係咪想趕客呀?
回覆刪除[版主回覆03/25/2010 14:25:00]好吖, 我唔止想隊冧佢呀, 直程想隊爆佢啦, 成Q日都唔得!!!!!!
尋晚睇極都唔見yahoo有出到, 而家就一次過出返晒~妖!
回覆刪除點解之前唔見呢篇blog呢?
回覆刪除希望bb快高長大~~~
[版主回覆03/25/2010 14:26:00]有時我都想佢快高長大呀, 但係有時又唔想, 想D時間過得慢D.......好矛盾.........!