2010年3月22日 星期一

又大個仔左喇!

尋晚去左愉景, 因為老公終於都得閑去睇要買嘅bb車喇, 所以去探完豆鼓表弟之後, 我地就落愉景買嘢同食飯!

 

因為家姐叫我幫佢買支排氣管, 所以我就算便買左個杯仔比滕滕!

 


 

番到嚟, 望住隻杯仔, 我發現個仔好似又大個左咁.........而家已經用杯飲水喇!

 

時間真係過得好快, 好似係冇幾耐之前, 佢都仲係我個肚入面, 好似又過左冇幾耐之後, 佢就自己開始食粥仔, 又好似冇幾耐之後, 佢就開始學爬...........到左而家, 佢就開始用杯飲水, 好似我地大人咁.........!

 

睇住個仔一日一日咁大, 真係有d唔捨得, 唔想佢大得咁快, 但係又好矛盾, 因為好開心睇住佢大得咁快!

5 則留言:

  1. 熙熙唔肯飲呀, 次次啜2啖就嗌救命要走喇!~~
    [版主回覆03/25/2010 14:24:00]其實對佢地嚟講應該係好新奇架喎........!

    回覆刪除
  2. 我想隊冧yahoo, 煩能到呀!!!
    熙熙唔肯飲呀, 次次啜2啖就嗌救命要走喇!~~

    回覆刪除
  3. yahoo又想點呢?係咪想趕客呀?
    [版主回覆03/25/2010 14:25:00]好吖, 我唔止想隊冧佢呀, 直程想隊爆佢啦, 成Q日都唔得!!!!!!

    回覆刪除
  4. 尋晚睇極都唔見yahoo有出到, 而家就一次過出返晒~妖!

    回覆刪除
  5. 點解之前唔見呢篇blog呢?
    希望bb快高長大~~~
    [版主回覆03/25/2010 14:26:00]有時我都想佢快高長大呀, 但係有時又唔想, 想D時間過得慢D.......好矛盾.........!

    回覆刪除