http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
隻豬腳D水泡已經收左水喇,仲開始結緊焦,因為緊結焦會痕痕地,所以滕滕有時都會抓下隻腳,不過因為我仲同佢包緊紗布,所以冇得抓!
真係好陰功豬…[版主回覆03/21/2010 15:32:00]就嚟好番喇, 好好多喇, 就嚟唔陰公喇!
咦...你個partI呢?[版主回覆03/21/2010 15:32:00]PART I 係FB呀!
咁都得~兩邊一齊計![版主回覆03/22/2010 09:13:00] 得啦, 冇計嘅!
wah 做乜攪成咁[版主回覆03/22/2010 09:13:00]dr話佢昆蟲咬到過敏呀~
同佢沖涼佢會唔會好想"找"?[版主回覆03/22/2010 09:14:00]唔會, 因為同佢沖涼佢只係卦水玩水!
bb快啲好返呀~~~[版主回覆03/22/2010 10:35:00]應該都冇咩喇, 因為佢而家回復反之前咁喇!
真係好陰功豬…
回覆刪除[版主回覆03/21/2010 15:32:00]就嚟好番喇, 好好多喇, 就嚟唔陰公喇!
咦...你個partI呢?
回覆刪除[版主回覆03/21/2010 15:32:00]PART I 係FB呀!
咁都得~兩邊一齊計!
回覆刪除[版主回覆03/22/2010 09:13:00] 得啦, 冇計嘅!
wah 做乜攪成咁
回覆刪除[版主回覆03/22/2010 09:13:00]dr話佢昆蟲咬到過敏呀~
同佢沖涼佢會唔會好想"找"?
回覆刪除[版主回覆03/22/2010 09:14:00]唔會, 因為同佢沖涼佢只係卦水玩水!
bb快啲好返呀~~~
回覆刪除[版主回覆03/22/2010 10:35:00]應該都冇咩喇, 因為佢而家回復反之前咁喇!