2010年3月23日 星期二

可憐的豬腳-PART III


好番喇, 好番喇, 就嚟好番喇!

 

雖然隻豬腳就嚟好番, 不過滕滕今日自己撞左落張床pan到, 冚瘀左塊面呀!!!

 

星期日如果仲未好番, 咁點影相呀???!!!  可能要delay 呀~

2 則留言:

  1. 出動遮暇膏得唔得呀?
    [版主回覆03/24/2010 11:26:00]都唔使住, 因為都仲係痊癒中, 要等多一陣先可能會退, 因為而家都仲未好番晒!

    回覆刪除
  2. 要delay呀?滕滕, 你要快D好返呀, 姨姨想快D見到你呀~
    [版主回覆03/25/2010 14:47:00]我想睇埋明天點先呀........

    回覆刪除