http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
出動遮暇膏得唔得呀?[版主回覆03/24/2010 11:26:00]都唔使住, 因為都仲係痊癒中, 要等多一陣先可能會退, 因為而家都仲未好番晒!
要delay呀?滕滕, 你要快D好返呀, 姨姨想快D見到你呀~[版主回覆03/25/2010 14:47:00]我想睇埋明天點先呀........
出動遮暇膏得唔得呀?
回覆刪除[版主回覆03/24/2010 11:26:00]都唔使住, 因為都仲係痊癒中, 要等多一陣先可能會退, 因為而家都仲未好番晒!
要delay呀?滕滕, 你要快D好返呀, 姨姨想快D見到你呀~
回覆刪除[版主回覆03/25/2010 14:47:00]我想睇埋明天點先呀........