2010年3月30日 星期二

好快! 好快!

滕滕已經開始識行喇, 我係個cam到, 成日都見到佢唔扶住嘢就咁係到行嚟行去, 最初都係一兩步, 而家進展到去成四五步喇!

 






 

好快, 好快, 我地個滕滕就越嚟越大個喇, 唔知會唔會眨下眼, 佢就娶老婆呢?!

3 則留言:

  1. 我個仔三十多歲還沒有女朋友呢!你的小兒這麼精靈又活潑,相信會很快聚老婆吧!
    [版主回覆03/31/2010 12:00:00]三十幾歲都仲係好後生, 而家香港好女仔好難搵架, 等佢自己撰下啦! 

    回覆刪除
  2. 哈哈哈.一時又唔想個仔大得咁快,一時又諗個仔好快娶老婆...你呢個亞媽真係.....
    [版主回覆03/31/2010 11:59:00]我更係唔想佢咁快娶老婆啦, 因為有老婆就唔要亞媽架喇!

    回覆刪除
  3. 係呀,通常阿仔要老婆唔要老母架
    [版主回覆03/31/2010 15:15:00]都唔明點解呢樣嘢好似定律咁!

    回覆刪除