2010年3月7日 星期日

三年後!


直到而家, 除左滕滕個大姑媽同二姑媽嘅利是未收到之外, 應該所收嘅利是都差唔多喇, 加加埋埋都有64封!

 

 


而舊年滕滕未出世, 已經有利是喇, 不過就唔係好多, 只有26封!

 


 

我打算得滕滕三歲嗰年, 我就比佢自己一次過拆佢自己d利是, 拆左之後, 我就同佢買晒股票, 唔知到時佢大個左, 會唔會係變左做百萬富翁呢  ?!

6 則留言:

  1. 點解要等3歲嘅?
    [版主回覆03/08/2010 10:48:00]唔知呀, 諗住多d嘛! 同埋我諗佢3歲應該知道咩係利是嘛, 應該拆得會開心d囉!

    回覆刪除
  2. 可能3年後已經係百萬富翁呢~~
    [版主回覆03/08/2010 11:05:00]你話我呀???

    回覆刪除
  3. 你呢個亞媽真係好到無嘢講,咁為個仔將來
    [版主回覆03/08/2010 11:17:00]我地都做過細路係吖, 以前亞媽話d利是要比番佢, 真係有唔開心架, 嘩, 到左d利是錢可以真係自己袋嗰時, 都不知幾開心啦!

    回覆刪除
  4. 不過你幫佢買股票,佢都係無得袋架
    [版主回覆03/08/2010 12:11:00]只係暫時冇得袋啫! 

    回覆刪除
  5. 會唔會平平地買層樓會好啲呀,起碼一定升吖
    [版主回覆03/08/2010 12:46:00]佢嗰幾千蚊利是買唔到樓喎, 一係買左股票先, 等升左先買樓啦!

    回覆刪除
  6. 你同滕滕都冇計喇~
    [版主回覆03/08/2010 23:09:00]而家冇, 可能第日佢大個要老婆唔要我, 咁我就同佢計得一清二楚喇!

    回覆刪除