http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
點解要等3歲嘅?[版主回覆03/08/2010 10:48:00]唔知呀, 諗住多d嘛! 同埋我諗佢3歲應該知道咩係利是嘛, 應該拆得會開心d囉!
可能3年後已經係百萬富翁呢~~[版主回覆03/08/2010 11:05:00]你話我呀???
你呢個亞媽真係好到無嘢講,咁為個仔將來[版主回覆03/08/2010 11:17:00]我地都做過細路係吖, 以前亞媽話d利是要比番佢, 真係有唔開心架, 嘩, 到左d利是錢可以真係自己袋嗰時, 都不知幾開心啦!
不過你幫佢買股票,佢都係無得袋架[版主回覆03/08/2010 12:11:00]只係暫時冇得袋啫!
會唔會平平地買層樓會好啲呀,起碼一定升吖[版主回覆03/08/2010 12:46:00]佢嗰幾千蚊利是買唔到樓喎, 一係買左股票先, 等升左先買樓啦!
你同滕滕都冇計喇~[版主回覆03/08/2010 23:09:00]而家冇, 可能第日佢大個要老婆唔要我, 咁我就同佢計得一清二楚喇!
點解要等3歲嘅?
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 10:48:00]唔知呀, 諗住多d嘛! 同埋我諗佢3歲應該知道咩係利是嘛, 應該拆得會開心d囉!
可能3年後已經係百萬富翁呢~~
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 11:05:00]你話我呀???
你呢個亞媽真係好到無嘢講,咁為個仔將來
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 11:17:00]我地都做過細路係吖, 以前亞媽話d利是要比番佢, 真係有唔開心架, 嘩, 到左d利是錢可以真係自己袋嗰時, 都不知幾開心啦!
不過你幫佢買股票,佢都係無得袋架
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 12:11:00]只係暫時冇得袋啫!
會唔會平平地買層樓會好啲呀,起碼一定升吖
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 12:46:00]佢嗰幾千蚊利是買唔到樓喎, 一係買左股票先, 等升左先買樓啦!
你同滕滕都冇計喇~
回覆刪除[版主回覆03/08/2010 23:09:00]而家冇, 可能第日佢大個要老婆唔要我, 咁我就同佢計得一清二楚喇!