2010年3月31日 星期三

痴左線的肥滕滕!

滕滕只係係今日呢個下午, 係到不停咁行, 行行下居然行到好多步, 而且仲轉彎自如!


今晚番嚟, 佢就好似痴左線咁, 又不停咁行路喇!







3 則留言:

  1. 佢好rock呀,係咁fling頭
    [版主回覆04/01/2010 14:36:00]佢真係好似人地咁high大左呀~

    回覆刪除
  2. 以跳舞多過行hahaha
    [版主回覆04/03/2010 10:09:00]佢跟本就 high 過頭啦  !

    回覆刪除
  3. bb 嘅嘢真係好奇怪… 明明噚日唔識做嘅嘢,今日就叮一聲就做到出嚟
    [版主回覆04/03/2010 10:10:00]佢地學習能力跟本就估佢唔到, 不過就要睇下佢地想唔想做囉!

    回覆刪除