2010年3月10日 星期三

幾時先停呀?

唔知係唔係作感冒, 由上個星期六開始, 一起身就頭痛, 至到今日都係咁!  今朝終於頂唔順, 個鬧鐘0635嚮左都唔想起身, 因為好眼瞓, 又頭痛, 頂到0700先至起身同滕滕換片, 抱佢出去比工人餵奶! 但係抱左佢出去之後, 我番番入房再瞓過, 因為好想再瞓..........

 

好啦, 算啦, 瞓到0930先起身番工, 番到公司食左止痛藥, 但係到而家都仲有小小痛!

 

喂, 你想點呀, 係唔係想痛死我呀?!

1 則留言:

  1. 你病就唔好返工,多啲休息嘛
    [版主回覆03/11/2010 17:49:00]其實都唔係好病, 只係起身頭痛, 其實實質都係想瞓晏D之嘛  !

    回覆刪除