2010年3月16日 星期二

可惜我是人馬座..........

人馬座(十一月二十三日~十二月二十二日) 天生愛好自由, 不受束縛, 不受監視, 不愛交代, 不喜歡有人煩。喜歡轟轟烈烈的愛情 樂觀、坦率、自尊心強、喜歡自由與戶外生活,十分好奇,為 了追求知識及獲得新奇經驗,愛做遙遠冒險的旅行。頗富直覺 與鼓舞他人的力量,有處理緊急事務的才能,心思運轉很快, 往往將精力分散於多樣事務,而不願集中在單一目標。

6 則留言:

  1. 我係天蠍座噢~~~
    [版主回覆03/18/2010 11:31:00]唔知我同你夾唔夾呢.........

    回覆刪除
  2. 嚇得我呀, 我係巨蟹座呀~wakaka....你知喇, 都係小心D好, yahoo個驗證碼成q日都short架~
    [版主回覆03/18/2010 11:34:00]巨蟹座係幾時架? 我老公好彩付合以上資格(唔會成日管住我, 唔會成日問我係邊, 唔會成日問我去邊, 唔會成日搵住我), 所以佢先可以pass 到咋!
    我都不知幾鬼憎個驗證碼呀~

    回覆刪除
  3. 我只係知道天蠍同獅子係敵對
    其實關咩星座事吖,人夾人緣啫
    [版主回覆03/18/2010 14:47:00]冇, 冇嘢! 我只不過係想舒發下啫, 同埋比人知道人馬座嘅性格囉!

    回覆刪除
  4. 噢,咁我post天蠍座性格出黎先
    [版主回覆03/18/2010 15:06:00]好呀! 你又post 出嚟吖!

    回覆刪除
  5. 好,等我搵下先
     

    回覆刪除
  6. 所以你先會嫁俾佢囉~
    巨蟹係23/6-22/7架!如果講究D, 有時年份唔同日子都會有少少差別架, 要睇你出世嗰年囉~

    回覆刪除