http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我係天蠍座噢~~~[版主回覆03/18/2010 11:31:00]唔知我同你夾唔夾呢.........
嚇得我呀, 我係巨蟹座呀~wakaka....你知喇, 都係小心D好, yahoo個驗證碼成q日都short架~[版主回覆03/18/2010 11:34:00]巨蟹座係幾時架? 我老公好彩付合以上資格(唔會成日管住我, 唔會成日問我係邊, 唔會成日問我去邊, 唔會成日搵住我), 所以佢先可以pass 到咋! 我都不知幾鬼憎個驗證碼呀~
我只係知道天蠍同獅子係敵對 其實關咩星座事吖,人夾人緣啫[版主回覆03/18/2010 14:47:00]冇, 冇嘢! 我只不過係想舒發下啫, 同埋比人知道人馬座嘅性格囉!
噢,咁我post天蠍座性格出黎先[版主回覆03/18/2010 15:06:00]好呀! 你又post 出嚟吖!
好,等我搵下先
所以你先會嫁俾佢囉~ 巨蟹係23/6-22/7架!如果講究D, 有時年份唔同日子都會有少少差別架, 要睇你出世嗰年囉~
我係天蠍座噢~~~
回覆刪除[版主回覆03/18/2010 11:31:00]唔知我同你夾唔夾呢.........
嚇得我呀, 我係巨蟹座呀~wakaka....你知喇, 都係小心D好, yahoo個驗證碼成q日都short架~
回覆刪除[版主回覆03/18/2010 11:34:00]巨蟹座係幾時架? 我老公好彩付合以上資格(唔會成日管住我, 唔會成日問我係邊, 唔會成日問我去邊, 唔會成日搵住我), 所以佢先可以pass 到咋!
我都不知幾鬼憎個驗證碼呀~
我只係知道天蠍同獅子係敵對
回覆刪除其實關咩星座事吖,人夾人緣啫
[版主回覆03/18/2010 14:47:00]冇, 冇嘢! 我只不過係想舒發下啫, 同埋比人知道人馬座嘅性格囉!
噢,咁我post天蠍座性格出黎先
回覆刪除[版主回覆03/18/2010 15:06:00]好呀! 你又post 出嚟吖!
好,等我搵下先
回覆刪除所以你先會嫁俾佢囉~
回覆刪除巨蟹係23/6-22/7架!如果講究D, 有時年份唔同日子都會有少少差別架, 要睇你出世嗰年囉~