http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
你應該早D俾佢試呀, 無牙時都咬到架喇~[版主回覆03/22/2010 16:13:00]哈哈, 冇牙都咬到?! 唔係呀嘛!!! 冇牙, 咁咪要好大力囉???!!!
嗰時熙熙老豆仲擔心熙熙會咬傷D牙肉添, 但熙熙完全唔肯食蒸熟嘅蘋果, 只係肯直接咬蘋果咋!
熙熙初食蘋果蓉時, 次次俾佢佢都唔肯食, 但我俾蘋果佢咬, 佢就咬得好高興~[版主回覆03/23/2010 09:26:00]熙熙冇牙都肯咬???
就係, 後尾就直接刮蓉俾佢食喇, 我印象中熙熙係食過一至兩次蒸蓉咋~[版主回覆03/23/2010 14:11:00]會唔會係蒸左嘅蘋果蓉酸呀? 我地就咁比蘋果蓉滕滕食, 都冇蒸過, 佢都不知幾鐘意食呀!
酸我又唔覺喎, 但咁蒸法, D汁蒸晒出嚟, 嚿蘋果冇咩味囉, 初食驚佢哽親先咁做, 好彩佢唔肯食, 又可以慳返!
你應該早D俾佢試呀, 無牙時都咬到架喇~
回覆刪除[版主回覆03/22/2010 16:13:00]哈哈, 冇牙都咬到?! 唔係呀嘛!!!
冇牙, 咁咪要好大力囉???!!!
嗰時熙熙老豆仲擔心熙熙會咬傷D牙肉添, 但熙熙完全唔肯食蒸熟嘅蘋果, 只係肯直接咬蘋果咋!
回覆刪除熙熙初食蘋果蓉時, 次次俾佢佢都唔肯食, 但我俾蘋果佢咬, 佢就咬得好高興~
回覆刪除[版主回覆03/23/2010 09:26:00]熙熙冇牙都肯咬???
就係, 後尾就直接刮蓉俾佢食喇, 我印象中熙熙係食過一至兩次蒸蓉咋~
回覆刪除[版主回覆03/23/2010 14:11:00]會唔會係蒸左嘅蘋果蓉酸呀? 我地就咁比蘋果蓉滕滕食, 都冇蒸過, 佢都不知幾鐘意食呀!
酸我又唔覺喎, 但咁蒸法, D汁蒸晒出嚟, 嚿蘋果冇咩味囉, 初食驚佢哽親先咁做, 好彩佢唔肯食, 又可以慳返!
回覆刪除