2010年3月20日 星期六

上四隻, 下四隻

買左蜜梨番嚟, 今日食完飯就比個老公食, 因為佢唔係好舒服, 所以叫佢快d食番個補充番d維他命!

 

滕滕因為而家上面同下面已經有成八隻牙仔, 所以我就咬左d皮, 比佢試下就咁咬嚟食!

 

呀, 估唔到咬人咬得咁叻, 食個梨都好叻! 仲成完一啖就再追多啖, 仲越咬越大啖潻!

 

5 則留言:

  1. 你應該早D俾佢試呀, 無牙時都咬到架喇~
    [版主回覆03/22/2010 16:13:00]哈哈, 冇牙都咬到?! 唔係呀嘛!!!
    冇牙, 咁咪要好大力囉???!!!

    回覆刪除
  2. 嗰時熙熙老豆仲擔心熙熙會咬傷D牙肉添, 但熙熙完全唔肯食蒸熟嘅蘋果, 只係肯直接咬蘋果咋!

    回覆刪除
  3. 熙熙初食蘋果蓉時, 次次俾佢佢都唔肯食, 但我俾蘋果佢咬, 佢就咬得好高興~
    [版主回覆03/23/2010 09:26:00]熙熙冇牙都肯咬???

    回覆刪除
  4. 就係, 後尾就直接刮蓉俾佢食喇, 我印象中熙熙係食過一至兩次蒸蓉咋~
    [版主回覆03/23/2010 14:11:00]會唔會係蒸左嘅蘋果蓉酸呀? 我地就咁比蘋果蓉滕滕食, 都冇蒸過, 佢都不知幾鐘意食呀!

    回覆刪除
  5. 酸我又唔覺喎, 但咁蒸法, D汁蒸晒出嚟, 嚿蘋果冇咩味囉, 初食驚佢哽親先咁做, 好彩佢唔肯食, 又可以慳返!

    回覆刪除