2010年3月29日 星期一

唔係性馮, 叫老馮吓嘛!

今日小學同學出嚟食飯, 不過就冇我份, 因為原本同滕滕去影相, 但係佢撞瘀左塊面, 影唔到, 但係影唔到唔代表我可以去, 因為我大感冒, 而家都仲high 緊!

 

每一次食飯都係我做統籌去邊樹食、幾時食、食幾多點, 但係做做下, 我發覺真係好難頂, 因為有d人就唔覆, 覆左嗰d(一兩個)又係到亞吱亞咗, 又話唔好食, 又話遠!

 

唔知係唔係我做得唔好, 所以d人先至有咁多嘢講呢? 好彩, 我發現原來唔係, 因為我唔去, 所以就比左另外一個同學去做統籌, 而呢個同學打番電話比我, 話佢好反眼, 因為其中有個煩同學又嚟料喇!

 

因為有個同學有張40% off 嘅 coupon係 ruby tuesday, 但係銅鑼灣冇晒位, 所以book左九龍灣, 呢個煩同學一聽到就話: "吓, 咁遠呀!" ............唔係亞嘛, 朗豪坊、青衣城你又話遠, 尖沙咀你又話唔識去! 而家德福係又話遠??? 咁不如係你屋企樓下食好唔好???!!! 好啦, 唔緊要, 如果想係hk, 咁有邊到你可以提出嚟吖! 好啦, 呢個煩同學就講左兩三個地方喇, 講完就更係叫佢bkg埋位啦, 佢咁熟! 係呢個moment, 呢個煩同學就唔出聲喇! 喂, 撥個輪有幾難先??? 意見就多多, 叫你打個電話就亞吱亞咗!

 

我都唔係好明呢個煩同學究竟咩事, 佢由細到大, 我都唔覺佢係咁, 但係自從佢係出面讀完書番嚟, 佢就變左係咁喇! 一個人係外國, 冇親戚, 得朋友, 係hk, 家人又少聯絡, 應該好自立先至係, 但係佢就啱啱相反, 乜都要人地做埋比佢, 就晒佢!

 

我真係唔係好明, 點解有d人係咁, 永遠都好似老馮咁!

4 則留言:

  1. 算罷嘞!有啲人係咁架!當咗自己係波斯貓,覺得應該要比人照顧
    [版主回覆03/30/2010 10:26:00]你話似波斯貓, 又形容得幾好喎!

    回覆刪除
  2. 港女囉
    [版主回覆03/30/2010 12:24:00]我地大家都係港女呀, 咁點解要有分別先!

    回覆刪除
  3. 咁人地要咁自私,咁無家教,你係咪要跟人先
    [版主回覆03/30/2010 12:57:00]我真係做唔出喎!

    回覆刪除
  4. 嗱~~~你自己答咗自己喇

    回覆刪除