http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
而家D細路好醒架, 我每次攞條咩帶出嚟, 熙熙就知道有街去, 每次同佢著鞋, 佢只係想第一時間掉咗佢![版主回覆03/22/2010 16:09:00]睇見佢地每一日都係到成長, 我地已經好開心喇!
好想出街喎~~~[版主回覆03/23/2010 11:12:00]係呀, 因為佢一出街就尖叫架喇!
係喎, 想問你幾日架喇, 做咩換咗滕滕張咁戇居嘅相上嚟呀?[版主回覆03/25/2010 13:07:00]因為之前執緊佢d相, 睇到呢張又笑左出嚟, 所以就換左呢張上去囉! 佢個樣之所以咁, 係因為佢老豆坐左係佢隔離, 咁滕滕跟住個樣就啤住佢喇! 所以我地大家都話滕滕應該係到諗: "你想點呀?!"
滕滕真係深得你嘅真傳喎~
而家D細路好醒架, 我每次攞條咩帶出嚟, 熙熙就知道有街去, 每次同佢著鞋, 佢只係想第一時間掉咗佢!
回覆刪除[版主回覆03/22/2010 16:09:00]睇見佢地每一日都係到成長, 我地已經好開心喇!
好想出街喎~~~
回覆刪除[版主回覆03/23/2010 11:12:00]係呀, 因為佢一出街就尖叫架喇!
係喎, 想問你幾日架喇, 做咩換咗滕滕張咁戇居嘅相上嚟呀?
回覆刪除[版主回覆03/25/2010 13:07:00]因為之前執緊佢d相, 睇到呢張又笑左出嚟, 所以就換左呢張上去囉!
佢個樣之所以咁, 係因為佢老豆坐左係佢隔離, 咁滕滕跟住個樣就啤住佢喇! 所以我地大家都話滕滕應該係到諗: "你想點呀?!"
滕滕真係深得你嘅真傳喎~
回覆刪除