2015年7月19日 星期日

谷底.....

呢兩個星期, 又好似番番去中學時, 心情去到谷底.....

有D嘢5可以同人講, 講左亦幫5到D咩, 就連係自己身邊嘅人, 我都冇打算講比佢知, 因為佢都感5到我有幾大壓力. 其實點解咁重嘅......?!

真係好羨慕嗰D, 天跌落嚟可以當被come嗰d, 因為5會有咁多煩惱, 亦都5洗諗咁多預備咁多.

我真係好5想再食番煙, 但忍左3日, 我終於忍5住去買左包煙, 因為每當吸一啖煙再噴出嚟時, 係我心裏面屈住嗰一堆氣 ,就可以一下一下咁噴出嚟.

讀中學時, 有個學長佢5知點解可以睇通左我, 亦都係唯一一個. 佢知道我好多心事, 雖然對住人笑, 但所有嘢都假裝, 叫我凡事都睇開d. 有d嘢, 真係好難睇通, 要睇通就要靠自己5可以靠人地, 因為跟本就冇人幫到我!

2015年7月15日 星期三

有咩咁好笑......

有個識左我10年嘅朋友同我講, 叫我要笑多D, 個人要歡容D~

聽到之後, 我問番我朋友, 點解我要笑多D呢, 無啦啦仲咩要咁歡容!

由中學開始, 我真係好少笑,個人個樣一D都5 nice, 我係知, 因為我覺得冇嘢值得我咁開心喎!


中一我就比人點錯相, 以為我係報串嗰個, 除左去報串嗰個之外, 成班同學都排斥我, 我當然有5開心, 但我冇同過亞爸亞媽講我想轉校, 一路我就只有忍, 去到F4大兜亂分文理班, D同學關係先好小小!

我老豆不嬲皮氣好大, 屋企有嘢5敢講, 因為只有老豆講冇我地講, 結果到我中五嗰年, 因為細佬抄人功課, 比我老豆知道後老豆發癲, 呢一次, 我發圍同老豆抄大獲, 老豆想打我, 兩個細佬就幫我捉住老豆鬧佢叫佢5好郁手. 從此之後, 3姐弟感情就團結一齊, 有咩就一齊反我老豆!

對我嚟講, 其實冇咩事要咁開心, 因為有咩事個個都搵我做, 我跟本就好5得閑, 仲邊到笑得出!