呢兩個星期, 又好似番番去中學時, 心情去到谷底.....
有D嘢5可以同人講, 講左亦幫5到D咩, 就連係自己身邊嘅人, 我都冇打算講比佢知, 因為佢都感5到我有幾大壓力. 其實點解咁重嘅......?!
真係好羨慕嗰D, 天跌落嚟可以當被come嗰d, 因為5會有咁多煩惱, 亦都5洗諗咁多預備咁多.
我真係好5想再食番煙, 但忍左3日, 我終於忍5住去買左包煙, 因為每當吸一啖煙再噴出嚟時, 係我心裏面屈住嗰一堆氣 ,就可以一下一下咁噴出嚟.
讀中學時, 有個學長佢5知點解可以睇通左我, 亦都係唯一一個. 佢知道我好多心事, 雖然對住人笑, 但所有嘢都假裝, 叫我凡事都睇開d. 有d嘢, 真係好難睇通, 要睇通就要靠自己5可以靠人地, 因為跟本就冇人幫到我!
沒有留言:
張貼留言