2015年7月19日 星期日

谷底.....

呢兩個星期, 又好似番番去中學時, 心情去到谷底.....

有D嘢5可以同人講, 講左亦幫5到D咩, 就連係自己身邊嘅人, 我都冇打算講比佢知, 因為佢都感5到我有幾大壓力. 其實點解咁重嘅......?!

真係好羨慕嗰D, 天跌落嚟可以當被come嗰d, 因為5會有咁多煩惱, 亦都5洗諗咁多預備咁多.

我真係好5想再食番煙, 但忍左3日, 我終於忍5住去買左包煙, 因為每當吸一啖煙再噴出嚟時, 係我心裏面屈住嗰一堆氣 ,就可以一下一下咁噴出嚟.

讀中學時, 有個學長佢5知點解可以睇通左我, 亦都係唯一一個. 佢知道我好多心事, 雖然對住人笑, 但所有嘢都假裝, 叫我凡事都睇開d. 有d嘢, 真係好難睇通, 要睇通就要靠自己5可以靠人地, 因為跟本就冇人幫到我!

沒有留言:

張貼留言