雖然搵相係煩, 但係原來整啱size去晒, 唔止煩, 仲要係幾難! 因為搵到張相之後, 仲要cut到張張個頭差唔多大先可以攞去晒! 唔整都唔知原來有難度!
唯一唔夠完美, 就係d顏色, 如果可以真係想執執d顏色同光暗先去晒就仲好! 不過, 可惜我冇咁多時間同精力!
同埋, 整左d相上去, 先發現成個相架個 color 好dry, 一d都唔sharp, 相唔執唔緊要, 但係唔攪攪個相架d顏色, 真係過唔到自己..........
因為亞媽係我公司做part time, 所以佢都識得馮小姐, 我同亞媽講馮小姐而家做嘢成日都做錯, 蠢之餘仲要爻咀爻舌, d嘢又成日唔記得, 亞媽聽完之後, 就叫我"原諒佢!"
聽到亞媽叫我原諒仍, 我就問亞媽, 乜你覺得佢好可憐咩? 點解要我原諒佢? 亞媽話佢唔識就叫我比d耐性教到佢識為止喎! 我同亞媽講, 教佢就更係冇問題啦, 但係個問題係佢做左5年啦, 之前識嘅, 而家就唔識, 以前係做到, 而家就乜都唔記得晒, 下下都唔用個腦去諗嘢, 樣樣都走嚟問我, 咁不如我做埋佢嗰份啦!
仲有, 佢咁可憐, 咁有冇人可憐下我吖??? 我日日對住個廢柴, 有冇人可以幫下我, 體諒下我先???
我頭先同老闆講, 我想辭職呀, 因為如果日日都要我咁樣對住佢, 唔係佢死囉, 而一定係我死! 同埋, 我真係諗唔到點算, 因為我已經又再一次唔想同馮小姐講嘢, 因為而家話佢d咩, 都仲要搵把死人口嚟爻番你! 不過, 我估老闆都係瀨皮當冇聽過多喇~
我有個電話, 係for 公司客, 個電話嚿電已經開始唔掂左好耐, 講左半年都唔捨得"的"起心肝去買, 因為唔捨得比錢~ 結果, 今晚終於去買左喇!
其實公司電話唔需要買咁靚, 因為又唔係主機, 所以本身我只想有兩個條件, 一就係白色, 二就係想大隻d~ 原本HTC係我首選, 不過HTC冇全白色平機, 所以另一個choice 就係samsung!
真係好難選囉, HTC二千蚊左右D機真係幾細部, 但係samsung普通白色機我就唔鐘意佢平過頭, 解像度低, 所以今晚諗嚟諗去都唔知想點! (平時嘅我一定唔會係咁囉)
直到我聽到有個人問個staff另外有部samsung 機有咩色之後, 一睇, 我就即刻決定左喇~
trade 埋舊機都係一千八百幾, 好! 跟住一路行番屋企就覺得自己right choice, 因為聽收音機, 一個hand free兩個機都可以用到, 幾好吖!
馮小姐, 已經係呢間公司做左5年架啦, 佢居然同我講FOB 同CFR嘅分別係咩都唔記得晒!
5年shipping, 日日番工都係做緊shipping嘢, 咩係FOB, 咩係CFR, 點解可以同我講佢唔記得!
我嚟到呢間公司時, 自己廠都仲未可以直接做到產地証比客, 因為想個客容易清關, 所以我廠就係深圳政府申請自己做產地証! 因為只有自己申請做到產地証, 咁我地出比客嘅文件就可以統一晒用廠名做shipper! 所以因此就有兩張Invoice出比客, 一張係廠名出比個客清關, 一張係hk公司出比客收錢!
不過, 呢d嘢, 馮小姐完全唔記得晒, 而且佢仲問番我轉頭, 用廠名出嗰張Commercial Invoice乜唔係幫個客做, 等個客唔使整, 直接forwarder 比佢個客要嚟收錢嘅咩???
當時我反應真係好想問句"你冇撚嘢吓嘛?!" 我知佢蠢, 但係我估唔到佢7撚到佢到咁嘅程度囉! 稍為用下個腦諗下都知道, 如果你係個客, 你會唔會張個supplier 張invoice直接比自己個客睇呀??? 仲有, 張commercial inovice個price係under value, 你係個買家, 又會唔會張個under value直接比個客睇呢???
我今次忍唔住囉, 我叫馮小姐千祁唔好同人講佢做左5年shipping 囉, 因為佢同一個剛入行嘅冇咩分別, 既然如果佢而家乜都唔記得晒, 咁有時間就唔好做私人嘢去溫下書啦, 因為如果佢再係咁, 我同佢講我會叫老闆減佢人工, 因為佢咁做嘢法, 比7千佢都嚴多!
但係, 我再同次老闆講馮小姐個問題, 老闆都係叫我原諒佢喎, 因為老闆話無理由係我叫嚟做, 抄又係我抄佢, 講唔通喎!
"仁義"呢樣嘢, 我可以當住個更講, 我對馮小姐真係仁至義盡囉! 我已經比晒機會佢, 既然佢都仲係咁, 唔通我仲要忍佢??????????????
我真係好想搵佢老公傾下馮小姐個問題囉, 不過我又怕作用唔大.............