2012年3月12日 星期一

散晒~


尋晚, 真係散晒, 今日都只係得番半條命番工, 送左滕滕番學, 再瞓到朝早十一點幾先起身!

今日, 我都唔知究竟自己係好攰, 定係好唔舒服! 因為尋晚已經feel到成個人軟晒(但都要頂住), 番到屋企, 九秒九沖涼食左粒感冒丸就即瞓, 到今日, 都要散住咁番工!
 
今日成day都keep住食感冒丸呀, 希望食埋聽日就好番啦, 因為我唔想又去睇多次dr 呀!

1 則留言:

  1. 你有無去中醫調理下身子呀?
    [版主回覆03/13/2012 11:56:10]冇呀, 呢個月好鬼忙呀!!!

    回覆刪除