我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年3月12日 星期一
散晒~
尋晚, 真係散晒, 今日都只係得番半條命番工, 送左滕滕番學, 再瞓到朝早十一點幾先起身!
今日, 我都唔知究竟自己係好攰, 定係好唔舒服! 因為尋晚已經feel到成個人軟晒(但都要頂住), 番到屋企, 九秒九沖涼食左粒感冒丸就即瞓, 到今日, 都要散住咁番工!
今日成day都keep住食感冒丸呀, 希望食埋聽日就好番啦, 因為我唔想又去睇多次dr 呀!
1 則留言:
林林
2012年3月12日 晚上7:02
你有無去中醫調理下身子呀?
[版主回覆03/13/2012 11:56:10]冇呀, 呢個月好鬼忙呀!!!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你有無去中醫調理下身子呀?
回覆刪除[版主回覆03/13/2012 11:56:10]冇呀, 呢個月好鬼忙呀!!!