2012年3月21日 星期三

終於買左喇!



我有個電話, 係for 公司客, 個電話嚿電已經開始唔掂左好耐, 講左半年都唔捨得"的"起心肝去買, 因為唔捨得比錢~ 結果, 今晚終於去買左喇!


其實公司電話唔需要買咁靚, 因為又唔係主機, 所以本身我只想有兩個條件, 一就係白色, 二就係想大隻d~  原本HTC係我首選, 不過HTC冇全白色平機, 所以另一個choice 就係samsung!

真係好難選囉, HTC二千蚊左右D機真係幾細部, 但係samsung普通白色機我就唔鐘意佢平過頭, 解像度低, 所以今晚諗嚟諗去都唔知想點! (平時嘅我一定唔會係咁囉)

直到我聽到有個人問個staff另外有部samsung 機有咩色之後, 一睇, 我就即刻決定左喇~










因為有紫色呀!!! 真係好靚囉~!!!

trade 埋舊機都係一千八百幾, 好! 跟住一路行番屋企就覺得自己right choice, 因為聽收音機, 一個hand free兩個機都可以用到, 幾好吖!

4 則留言:

  1. 唔止部機,連枝筆都係紫色kekee
    [版主回覆03/22/2012 12:44:42]咁都比你留意到, 勁呀!

    回覆刪除
  2. 你呢部係咩型號呀?
    [林林回覆03/24/2012 08:47:52]
    [版主回覆03/23/2012 23:08:57]你真係識安慰人架啫~
    [林林回覆03/22/2012 17:22:13]買咩都好,都睇彩數啫^^
    [版主回覆03/22/2012 16:40:16]當真? 不過呢部我好少用架, 因為唔係成日有客打嚟, 所以其實主要用途, 係download d 遊戲比滕滕玩, 唔洗等佢成日用我本身個機!
    [林林回覆03/22/2012 16:20:04]呢部好似我壤咗個部...
    [版主回覆03/22/2012 16:05:57]唔係好似而家新出咁大部架!
    [版主回覆03/22/2012 16:05:25]GT-S5830i, 原價二千二百幾!

    回覆刪除
  3. 姣騰騰紫色怪魔
    [版主回覆03/23/2012 23:09:08]

    回覆刪除
  4. 好似唔錯喎
    [版主回覆03/26/2012 16:26:28]用落都ok架!

    回覆刪除