其實, 馮小姐而家冇一日唔令到我反眼, 一D可以只係用個腦轉一轉就可以諗到嘅嘢佢都可以諗唔到!
所以我日日同老闆投訴, 我遲早應該會爆血管, 因為佢成日叫我忍下忍下&忍下, 因為佢係我叫佢嚟做, 而家又叫佢走, 好冇道義喎! 成Q日講道義, 咁有冇幫我諗過人容忍有個限度架, 我唔係冇比機會佢, 話又話過, 鬧又鬧過, 串又串過, 氹又氹過, 都仲係咁樣, 咁我可以點做吖???
老闆成日又講, 佢呢D好吖, 蠢得咁交關, 比你點左佢又唔知, 知就後知後覺, 就算串完佢可能佢都唔知我係串緊佢, 以為我係教緊佢潻! 再者, 佢咁驚我, 我叫佢行就行, 企就企, 叫佢出去放單, 比板客, 即叫即做冇爻咀, 唯獨係我話佢做錯嘢時就一定死撐!
今日個outlook死左, 好彩堂細佬remote control同我攪, 做緊backup之際, 馮小姐就攪緊d煩嘢, 因為係煩嘢, 佢都硬係要我出口大聲叫佢咁咁咁、咁咁咁!
其實我大聲叫出去叫佢咁咁咁, 我知道都好冇禮貌, 但係實在聽唔過耳, 雖然係咁, 但係馮小姐聽到之後又即刻跟住我去做喎! 嗱~ 呢d就正所謂老闆講, 我叫佢行就行企就企, 比人鬧都唔識走(雖然係有爻咀)嗰種!
睇見佢咁聽話, 諗深一層如果比著第二個, 可能已經唔老嚟&把明唔妥我好耐, 仲繼續企係到比我點咩! 呢d唔通有得必有失?! 就係因為佢豬咁蠢先咁好洗好用好抺???
咪係囉. 又或者佢知你好忟, 所以由得你o趙佢都唔敢出聲
回覆刪除[版主回覆03/26/2012 16:22:41]我忟係不形於色嘅, 再加上佢咁蠢, 佢更加唔知我有幾忟啦~
佢根本蠢到唔知你寸佢=.=
回覆刪除[版主回覆03/26/2012 16:21:53]今次佢知喎, 因為佢星期五到而家都冇同我正面講過嘢!
真係幾爽~!